Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Miloslava
dc.contributor.authorSobolová, Anna
dc.date.accessioned2021-12-07T13:42:45Z
dc.date.available2021-12-07T13:42:45Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-06-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28907
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zkoumáním hodnot a hodnotových orientací současných adolescentů ve věku 18 a 19 let. Její charakter je teoreticko-empirický. Teoretická část je zaměřena na stručnou charakteristiku období adolescence z hlediska vývojové psychologie. Postihuje rovněž specifickou problematiku současných dospívajících a teoreticky pojednává o pojmech hodnoty, hodnotové orientace, typologie a hierarchie životních hodnot. Empirická část popisuje realizaci dotazníkového šetření, zpracovávání získaných dat a prezentuje zjištěné výsledky. Cílem je porovnat, popsat a vyhodnotit hodnotové systémy u studentů závěrečných ročníků středních škol pěti různých oborů a zároveň podat stručný pohled na jejich životní hodnoty a postoje.cze
dc.format90 s.
dc.format90 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAdolescencecze
dc.subjecthodnotycze
dc.subjecthodnotové orientacecze
dc.subjectstředoškolská mládežcze
dc.subjectAdolescenceeng
dc.subjectvalueseng
dc.subjectvalue orientationeng
dc.subjecthigh school youtheng
dc.titlePohled do hodnotové orientace současných adolescentůcze
dc.title.alternativeView of value orientation of modern early adolescentseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag19383
dc.description.abstract-translatedThis thesis examines the values and value orientations of contemporary adolescents aged 18 and 19 years. Its character is theoretical and empirical. The theoretical part focuses on a brief description of adolescence in terms of developmental psychology. It also involves the specific issue of current adolescent theory and discusses the concepts of values, value orientation, typology and hierarchy of life values. The empirical part describes the implementation of the survey, processing the collected data and presents the results obtained. The aim is to compare, describe and evaluate the value systems of final grade students of fine different secondary school and also give a brief look at their life values and attitudes.eng
dc.date.accepted2011-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-HV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVaněčková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam