Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorVašíček, Petr
dc.date.accessioned2021-12-07T13:42:48Z
dc.date.available2021-12-07T13:42:48Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28909
dc.description.abstractV první části práce rozebírá výhody používání experimentů ve výuce fyziky a jejich edukační význam. Jsou zde teoreticky popsané některé druhy experimentů, správná metodika jejich provádění a některé další aspekty, kterým by měl pedagog provádějící experiment věnovat patřičnou pozornost. Dále jsou popsány některé typy demonstračních souprav a jejich stručná historie. Pozornost je zaměřena na demonstrační soupravu DIDAKTIK, její obsah a sestavení. Jedna kapitola je věnována průzkumu vybavenosti škol k provádění demonstračních pokusů z elektřiny a magnetizmu a jeho vyhodnocení. Poslední část je pak věnována některým experimentům, které je se soupravou možné provést, jejich zdokumentování a zhodnocení. Dále k některým těmto pokusům byly vytvořeny pracovní listy. Dva z těchto listů byly použity na základních školách k didaktické sondě a výsledky vyhodnoceny.cze
dc.format122 s.
dc.format122 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFyzikální experimentcze
dc.subjectdemonstrační soupravacze
dc.subjectdemonstrační experimentcze
dc.subjectpracovní listycze
dc.subjectelektřinacze
dc.subjectmagnetizmuscze
dc.subjectpokuscze
dc.subjectelektrický obvodcze
dc.subjectelektrotechnická stavebnice.cze
dc.subjectPhysical experimenteng
dc.subjectdemonstration kiteng
dc.subjectdemonstration experimenteng
dc.subjectworksheetseng
dc.subjectelectricityeng
dc.subjectmagnetismeng
dc.subjectexperimenteng
dc.subjectcircuiteng
dc.subjectelectrical construction.eng
dc.titleInovovaná souprava pro demonstrační pokusy z elektronikycze
dc.title.alternativeInnovated set for demonstrative experiments from electronicseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag20254
dc.description.abstract-translatedThe first part of this thesis is focused on the advantages of using the experiments during the physics education and their educational values. Furthermore, some types of experiments, their correct metodology of implementation and some other aspects which should be given an appropriate attention by the teacher are theoretically described. Then, some types of demonstrational sets and their brief history are described. The attention is aimed at the demonstrational set of DIDAKTIK, its content and composition. One chapter is devoted to the research of schools equipment for using the demonstrational experiments of electricity and magnetism and their evaluations. The last part deals with some experiments which can be made within this set, their documentation and evaluation. Further, there were worksheets created for some of these experiments. Two of these sheets were used among primary schools for didactic exploring and the reasults were evaluated.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-VTE/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam