dc.contributor.advisor | Krejčí, Milada | |
dc.contributor.author | Drahozalová, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:42:54Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:42:54Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28913 | |
dc.description.abstract | Ve své diplomové práci jsem se zabývala výchovou ke zdraví a integrací žáků se zrakovým postižením na 1. stupeň ZŠ, prostřednictvím pohybových aktivit + rozvoj prostorové orientace. Teoretická část vymezuje základní pojmy a definice, které s touto problematikou souvisí. Praktická část je zaměřená na projekt Týden zdraví, který měl pozitivní vliv na všechny žáky. Žáci byli seznámeni s jógou
a s netradičními pohybovými aktivitami, kde bylo nutné využívat především sluchové a hmatové vnímání. Výuka byla po celý týden zaměřená na zdravou výživu a správný životní styl dětí mladšího školního věku. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | osoba se zrakovým postižením | cze |
dc.subject | zraková vada | cze |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | prostorová orientace | cze |
dc.subject | výchova ke zdraví | cze |
dc.subject | visually handicapped person | eng |
dc.subject | visual impairment | eng |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | mobility and orientation | eng |
dc.subject | healthy lifestyle | eng |
dc.title | Výchova ke zdraví a integrace žáků se zrakovým postižením na 1. stupni ZŠ prostřednictvím pohybových aktivit + rozvoj prostorové orientace | cze |
dc.title.alternative | Health Education and integration of visually impaired pupils through physical activities and space orientation development at elementary | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 20498 | |
dc.description.abstract-translated | In my thesis I dealt with the issue of health education and integration of visually disable pupils attending the first degree (1st - 5th grade) of primary schools through physical activities + development of spatial orientation. The theoretical part determines basic terms and definitions which are related to this issue. Practical part is focused on the project called "Week of Health" which positively influenced all the pupils. The learners were acquainted with yoga and with innovative kinestetic activities in which it was necessary to use mainly the auditory and haptic perception. During the whole week the education was focused on healthy nourishment and proper lifestyle of young learners. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-TV-SPG | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |