dc.contributor.advisor | Cvach, Radek | |
dc.contributor.author | Pilná, Klára | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:43:15Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:43:15Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28926 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce sleduje proměny v přístupech k hodnocení a klasifikaci žáků na 1.stupni ZŠ a snaží se přinést některé dílčí poznatky o změnách přístupu učitelů1.stupně ZŠ k hodnocení a klasifikaci svých žáků v souvislosti s požadavky na evaluaci žáků podle RVP ZV. V teoretické části jsem pomocí odborné literatury popsala typy a formy hodnocení a klasifikace užívané na 1.stupni ZŠ a dále kritéria a pravidla pro hodnocení žáků. V praktické části jsem porovnávala přístupy učitelů k hodnocení a klasifikaci žáků na 1.stupni ZŠ a pokusila jsem se srovnat přístupy na malotřídní a plně organizované škole. Dále jsem se zaměřila na vyučující cizích jazyků a jejich přístupy k hodnocení. | cze |
dc.format | 67 | |
dc.format | 67 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | školní hodnocení | cze |
dc.subject | klasifikace | cze |
dc.subject | slovní hodnocení | cze |
dc.subject | school assessment | eng |
dc.subject | clasification | eng |
dc.subject | verbal assessment | eng |
dc.title | Přístupy učitelů k hodnocení a klasifikaci žáků na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Teachers´ attitudes towards assessment and classification of primary school pupils | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 24372 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis focuses on the changes in teachers´ attitudes towards assessment and classification of primary school pupils as brought about by the requirements for pupils?assessment in accordance with the Framework Education Programme for Elementary Education (RVP ZV). In the theoretical part of the thesis, with the help of specialized literature, I described the types and forms of the assessment and classification used at primary schools as well as the criteria and rules for the assessment of pupils. In the inquiry part I compared approaches of teachers towards assessment and classification used at primary schools and attempted to compare the approaches of ungraded schools to those of fully organized schools. Moreover, I focused on teachers of foreign languages and their approaches to assessment. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - německý jazyk pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Dvořáková, Miloslava | |