Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCvach, Radek
dc.contributor.authorPilná, Klára
dc.date.accessioned2021-12-07T13:43:15Z
dc.date.available2021-12-07T13:43:15Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28926
dc.description.abstractDiplomová práce sleduje proměny v přístupech k hodnocení a klasifikaci žáků na 1.stupni ZŠ a snaží se přinést některé dílčí poznatky o změnách přístupu učitelů1.stupně ZŠ k hodnocení a klasifikaci svých žáků v souvislosti s požadavky na evaluaci žáků podle RVP ZV. V teoretické části jsem pomocí odborné literatury popsala typy a formy hodnocení a klasifikace užívané na 1.stupni ZŠ a dále kritéria a pravidla pro hodnocení žáků. V praktické části jsem porovnávala přístupy učitelů k hodnocení a klasifikaci žáků na 1.stupni ZŠ a pokusila jsem se srovnat přístupy na malotřídní a plně organizované škole. Dále jsem se zaměřila na vyučující cizích jazyků a jejich přístupy k hodnocení.cze
dc.format67
dc.format67
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní hodnocenícze
dc.subjectklasifikacecze
dc.subjectslovní hodnocenícze
dc.subjectschool assessmenteng
dc.subjectclasificationeng
dc.subjectverbal assessmenteng
dc.titlePřístupy učitelů k hodnocení a klasifikaci žáků na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeTeachers´ attitudes towards assessment and classification of primary school pupilseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag24372
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on the changes in teachers´ attitudes towards assessment and classification of primary school pupils as brought about by the requirements for pupils?assessment in accordance with the Framework Education Programme for Elementary Education (RVP ZV). In the theoretical part of the thesis, with the help of specialized literature, I described the types and forms of the assessment and classification used at primary schools as well as the criteria and rules for the assessment of pupils. In the inquiry part I compared approaches of teachers towards assessment and classification used at primary schools and attempted to compare the approaches of ungraded schools to those of fully organized schools. Moreover, I focused on teachers of foreign languages and their approaches to assessment.eng
dc.date.accepted2011-05-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - německý jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDvořáková, Miloslava


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam