Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněk, Jan
dc.contributor.authorVorlová, Štěpánka
dc.date.accessioned2021-12-08T07:05:54Z
dc.date.available2021-12-08T07:05:54Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29059
dc.description.abstractV této bakalářské práci na téma Kvalitativní výzkum snů u dětí předškolního věku je uvedena nejprve definice snů a fáze snění, dále významné teorie snů (Sigmund Freud, Carl Gustav Jung, Frederick Perls), také teorie snu týkající se dětí předškolního věku (tzv. Freudova psychosexuální teorie, Eriksnova teorie, Piagetova teorie, role pohádek u dětí předškolního věku von Franz M. L, teorie hry Giddens A). V této práci zjišťujeme, jaké sny se zdají dětem předškolního věku. Proto je uskutečněn kvalitativní výzkum v rámci zakotvené teorie, s dětmi je prováděn polostrukturovaný hloubkový rozhovor. Ten je poté analyzován v rámci zakotvené teorie a jsou hledány klíčové struktury, vzorce, typy snů a souvislosti. V práci je použitá audiovizuální technika, k zaznamenání rozhovorů dětí. ?cze
dc.format52 s. (92 486 znaků)
dc.format52 s. (92 486 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleKvalitativní výzkum snů u děti předškolního věkucze
dc.title.alternativeQualitative research of dreams by childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23758
dc.description.abstract-translatedIn this bachelor work which topic is Qualitative dream research amongst children of preschool age I first deal with the definition of the dream itself, with the dreaming phases, then with the important theories of dreaming (Sigmund Freud, Carl Gustav Jung, Frederick Perls), then the Freud´s psychosexual theory, Erikson´s theory, Piaget´s theory, then the role of fairy tales theory by von Franz M. L, and the play theory by Giddens A) In this work I research what are preschool children´s dreams made of. That´s why I used a grounded theory for this qualitative research. I used haf-structured depth interview, which I then analysed using the grounded theory and I was looking for key structures, patterns, dream types and connections. I used an audiovisual technique to record the interviews with children.eng
dc.date.accepted2012-04-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam