Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSuchánková, Eva
dc.contributor.authorSoldátová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T07:06:46Z
dc.date.available2021-12-08T07:06:46Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29136
dc.description.abstractPráce se zabývá logopedickou prevencí nesprávné výslovnosti v běžné mateřské škole a rozděluje se do dvou hlavních částí. Teoretická část práce objasňuje termín prevence a úkoly prevence poruch výslovnosti. Dále pojednává o nejčastěji se vyskytující diagnose narušené-komunikační-schopnosti v předškolním věku - dyslálii, o jejích příčinách, projevech i možnostech terapie. Poukazuje se především na vztah této poruchy k rozvoji školních dovedností,-zejména čtení a psaní a na konkrétní možnosti preventivního působení učitelky v běžné mateřské škole v rámci denních činností. Praktická část se zabývá šetřením stavu výslovnosti dětí předškolního věku od roku 1981 až do roku 2012. Zároveň je přidáno srovnání stavu výslovnosti dětí v předškolním věku a následně ve druhém ročníku základní školy.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprevencecze
dc.subjectlogopedická prevencecze
dc.subjectnesprávná výslovnostcze
dc.subjectdyslálie.cze
dc.subjectpreventioneng
dc.subjectprevention of speecheng
dc.subjectincorrect pronunciationeng
dc.subjectdyslalia.eng
dc.titlePrevence poruch výslovnosti u dětí v mateřské škole.cze
dc.title.alternativeThe Prevention of pronunciation Children's Defects in Kindergarten.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24310
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the prevention of improper children language pronunciation in kindergartens and it is divided into two main parts ? a theoretical and a practical part. The theoretical part is concerned on topics such as basic prevention and preventive tasks to minimize pronunciation disorders. Furthermore the most frequent diagnosis of communication disorder of children in preschool age ? dyslalia is described (its causes, symptoms and treatment options). The focus is mainly directed to the relationship between this dyslalia disorder and problems with developing of basic academic skills, such as reading and writing, and to the possibilities of teachers to implement a specific preventive actions within daily activities in the kindergartens The practical part of the thesis contents a research on the development of pronunciation skills of preschool children from 1981 until 2012 and a comparison of pronunciation skills of preschool age children and then in the second year of primary school.eng
dc.date.accepted2012-04-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam