Problematika pedagogicko psychologických aspektů vzdělávání osob ve věku 50+
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku pedagogicko psychologických aspektů vzdělávání osob ve věku 50+. Cílem práce je, na základě vlastní praxe, zhodnocení adekvátnosti didaktických postupů ve vybraném vzdělávacím programu, kterého se zúčastnili osoby starší 50 let. Teoretická část je věnována pedagogicko-psychologické charakteristice osob 50+ ve vazbě a charakteristice vybraného vzdělávacího programu. Praktická část je věnována analýze názorů subjektů (osoby 50+), jež byly účastníky vybraného vzdělávacího programu. V rámci evaluace zachycuji, do jaké míry, z pohledu účastníků, reflektoval absolvovaný program potřeby cílové skupiny a zachycuji hodnocení výsledků vzdělávání, kterým tyto osoby prošly. Výstupem je posouzení vybraného vzdělávacího programu z pedagogického hlediska a formulování návrhů na úpravu cílů, obsahu a metod, forem a prostředků, které jsou ve vzdělávání těchto osob významné.