Komparace učebnic marketingu pro střední školy
Abstrakt
Většina žáků, učitelů, rodičů i odborníků si nedokáže vzdělávací proces představit bez učebnic, a to i v současnosti, kdy je společnost velmi ovlivněna rozvojem elektronických médií.
Cílem této práce je analýza a komparace dvou různých učebnic marketingu pro střední školy.
Práce je rozdělena do dvou částí a dále členěna do kapitol, které se uvedené problematice věnují od teoretické úvahy až po praktické aplikování kritérií na konkrétní učebnice. Teoretická část práce se zabývá definicí učebnice, její funkcí, strukturními prvky, kritérii výběru učebnice, dále pak učením z textu a není opomenuta ani vázanost obsahu učebnic na rámcové vzdělávací programy. Praktická část je věnována výzkumu a metodám hodnocení učebnic. Vybrané metody jsou aplikovány na dvě různé učebnice marketingu používané na středních školách a výsledky hodnocení jsou porovnány. Tato práce se tedy soustředí na analýzu vlastností učebnic metodou komparativní.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Používané učebnice občanské výchovy a základů společenských věd
Novotná, Michaela (Jihočeská univerzita, 2016)Cílem diplomové práce je na základě výzkumného šetření prozkoumat aktuální stav užívání učebnic občanské výchovy a základů společenských věd na vybraných základních a středních školách a stanovit kladné a záporné stránky ... -
Inventarizace učebnic pěstitelských prací a chovatelství na druhém stupni ZŠ
Brožková, Michaela (Jihočeská univerzita, 2021)V rámci diplomové práce byla provedena analýza didaktické vybavenosti a porovnání obsahové stránky učebnic pěstitelství a chovatelství, které se aktuálně pro výuku předmětu na druhém stupni základních škol využívají. Do ... -
Učitel a učebnice: užívání učebnic v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Šindelková, Eliška (Jihočeská univerzita, 2014)Diplomová práce "Učitel a učebnice: užívání učebnic v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy" se v rovině teoretické zabývá obecnou rolí učitele a učebnice v procesu výuky se zaměřením na specifické ...