dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Prüherová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:08:54Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:08:54Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29259 | |
dc.description.abstract | Ve své bakalářské práci popisuji jaké uplatnění nachází multikulturní výuka
a výchova v podmínkách českého školství. Práce je rozdělena na dvě části.
V první, teoretické části, je vymezen pojem multikulturní výchova a zmíněn
samotný původ vzniku multikulturní výchovy. Dále je tato část věnována charakteristice obsahové stránky multikulturní výchovy a samotné realizaci
multikulturní výchovy ve školních vzdělávacích programech.
Druhá, praktická část, porovnává postoje a znalosti dvou skupin žáků. První
skupina měla jiné postoje a menší znalosti než druhá, která absolvovala projektové vyučování. | cze |
dc.format | 50 s. | |
dc.format | 50 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | kultura | cze |
dc.subject | xenofobie | cze |
dc.subject | rasismus | cze |
dc.subject | antisemitismus | cze |
dc.subject | národ | cze |
dc.subject | rasa | cze |
dc.subject | etnikum | cze |
dc.subject | culture | eng |
dc.subject | xenophobia | eng |
dc.subject | racism | eng |
dc.subject | antisemitism | eng |
dc.subject | nation | eng |
dc.subject | race | eng |
dc.subject | ethnicity | eng |
dc.title | Multikulturní vyučování | cze |
dc.title.alternative | Multicultural education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24565 | |
dc.description.abstract-translated | In my bachelor work I describe multicultural education and its application in
the conditions of Czech educational system. There are two parts.
In the first, theorethical part, the concept of multicultural education is explained and there is also mentioned its origin. Then the content of multicultural education is characterized there and its realization in the school educational programmes.
The second, practical part, compares attitudes and knowledge of two groups of students. The first one had differend attitudes and less knowledge than the second one, that underwent the process of project education. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |