Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRoučová, Eva
dc.contributor.authorŠtorková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-08T07:16:21Z
dc.date.available2021-12-08T07:16:21Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-05-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29475
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá diagnostikou prekonceptů. Teoretická část přibližuje konstruktivismus z pohledu vzdělávání, diagnostiku prekonceptů, pojetí výuky žáka a učitele, technické a přírodovědné vzdělávání na prvním stupni ZŠ a metody výzkumu. V praktické části byla zjišťována míra zastrukturování prekonceptů dotazníkem. Výzkumný vzorek tvořili žáci pátých tříd ZŠ v Českých Budějovicích. Údaje o prekonceptech a jejich zastrukturování byly vyhodnoceny z hlediska kvantitativních a kvalitativních metod výzkumu.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkonstruktivismuscze
dc.subjectprekonceptcze
dc.subjectčinitelé výukycze
dc.subjecttechnická výchovacze
dc.subjectpřírodovědná výchovacze
dc.subjectdiagnostika prekonceptůcze
dc.subjectpedagogický výzkumcze
dc.subjectconstructivismeng
dc.subjectpre-conceptseng
dc.subjecttraining agenteng
dc.subjecteducation agenteng
dc.subjecttechnical trainingeng
dc.subjectnatural trainingeng
dc.subjectdiagnostics of pre-conceptseng
dc.subjecteducational researcheng
dc.titleDiagnostika vybraných prekonceptů k technickému a přírodovědnému vzdělávání žáků 5. tříd ZŠcze
dc.title.alternativeDiagnosis of Selected pre-Concepts Towards Technical and Scientifical Education of 5th Grade Pupilseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10073
dc.description.abstract-translatedThe master thesis deals with a diagnostics of pre-concepts. The theoretical part presents constructivism from the point of view of education, disagnostics of pre-concepts, approach to training of a pupil and a teacher, technical and natural education in primary schools and research methods. The practical part is based on a survey of the level of knowledge of primary pre-concepts. The survey sample was represented by 5th-grade pupils in primary school in Ceske Budejovice. Data about the pre-concepts and their knowledge were analysed using quantitative and qualitative research methods.eng
dc.date.accepted2012-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - německý jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam