dc.contributor.advisor | Roučová, Eva | |
dc.contributor.author | Štorková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:16:21Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:16:21Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2011-05-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29475 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá diagnostikou prekonceptů. Teoretická část přibližuje konstruktivismus z pohledu vzdělávání, diagnostiku prekonceptů, pojetí výuky žáka a učitele, technické a přírodovědné vzdělávání na prvním stupni ZŠ a metody výzkumu. V praktické části byla zjišťována míra zastrukturování prekonceptů dotazníkem. Výzkumný vzorek tvořili žáci pátých tříd ZŠ v Českých Budějovicích. Údaje o prekonceptech a jejich zastrukturování byly vyhodnoceny z hlediska kvantitativních a kvalitativních metod výzkumu. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | konstruktivismus | cze |
dc.subject | prekoncept | cze |
dc.subject | činitelé výuky | cze |
dc.subject | technická výchova | cze |
dc.subject | přírodovědná výchova | cze |
dc.subject | diagnostika prekonceptů | cze |
dc.subject | pedagogický výzkum | cze |
dc.subject | constructivism | eng |
dc.subject | pre-concepts | eng |
dc.subject | training agent | eng |
dc.subject | education agent | eng |
dc.subject | technical training | eng |
dc.subject | natural training | eng |
dc.subject | diagnostics of pre-concepts | eng |
dc.subject | educational research | eng |
dc.title | Diagnostika vybraných prekonceptů k technickému a přírodovědnému vzdělávání žáků 5. tříd ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Diagnosis of Selected pre-Concepts Towards Technical and Scientifical Education of 5th Grade Pupils | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 10073 | |
dc.description.abstract-translated | The master thesis deals with a diagnostics of pre-concepts. The theoretical part presents constructivism from the point of view of education, disagnostics of pre-concepts, approach to training of a pupil and a teacher, technical and natural education in primary schools and research methods. The practical part is based on a survey of the level of knowledge of primary pre-concepts. The survey sample was represented by 5th-grade pupils in primary school in Ceske Budejovice. Data about the pre-concepts and their knowledge were analysed using quantitative and qualitative research methods. | eng |
dc.date.accepted | 2012-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - německý jazyk pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |