dc.contributor.advisor | Jošt, Jiří | |
dc.contributor.author | Čížková, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:16:23Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:16:23Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2011-11-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29479 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce slouží k poznání syndromu označovaného jako psychická deprivace a subdeprivace.
Teoretická část slouží k vymezení základních pojmů tykajících se psychické deprivace, její charakteristiky a projevu. Zároveň je část diplomové práce věnována tématu náhradní rodinné péče a dětským domovům.
Praktická část se zabývá konkrétním výzkumem. Jsou zde srovnávány dvě skupiny (děti z dětského domova a děti z funkčních rodin), které jsou vzájemně porovnávány a hodnoceny na základě dosažených výsledků výzkumu profesora Matějčka. | cze |
dc.format | 65 s. (77 106 znaků) | |
dc.format | 65 s. (77 106 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Subdeprivace | cze |
dc.subject | psychická deprivace | cze |
dc.subject | dětské domovy | cze |
dc.subject | náhradní rodinná péče. | cze |
dc.subject | Subdeprivation | eng |
dc.subject | psychological deprivation | eng |
dc.subject | children's home | eng |
dc.subject | substitute family. | eng |
dc.title | Subdeprivace a její následky pro školní vývoj dítěte | cze |
dc.title.alternative | Subdeprivation and its consequences for a school development of the child | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 13472 | |
dc.description.abstract-translated | Dissertation serves for a cognition of a syndrom called psychological deprivation and subdeprivation.
The theoretical part is used as defining specification the basic terms referring to the psychological deprivation, its characteristics and its manifestation. Part of the dissertation is also devoted to the subject of a substitute family case and children?s home as well.
The practical part deals with the concrete research. There are two groups compared here ( children from the children?s home and children from functioning families ). These groups are mutually compared and evatuated on the basis of results achieved in a research of Prof. Matějček. | eng |
dc.date.accepted | 2012-02-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NJ-Bi/SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Jílková, Olga | |