Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČerný, Rostislav
dc.contributor.authorKovářík, Jindřich
dc.date.accessioned2021-12-08T07:16:26Z
dc.date.available2021-12-08T07:16:26Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29488
dc.description.abstractDiplomová práce navrhuje výukový program obecná botanika na školní zahradě. Na základě literárního rozboru Rámcových vzdělávacích programů, Školních vzdělávacích plánů, středoškolských učebnic biologie, posouzení a zhodnocení školní zahrady Střední zemědělské a potravinářské školy, Klatovy vytváří sérii více než 85 otázek a úkolů a doplňkové pracovní listy pro žáky, sestavené přímo pro vzdělávací činnosti v zahradě. Využita je nejčastěji metoda přímého studia přírody. Ověření výukového programu v praxi proběhlo v letech 2010 až 2012 se žáky výše uvedené střední školy.cze
dc.format83 str.
dc.format83 str.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýukový programcze
dc.subjectobecná botanikacze
dc.subjectškolní zahradacze
dc.subjectRámcově vzdělávací programcze
dc.subjectŠkolní vzdělávací pláncze
dc.subjectstředoškolské učebnice biologiecze
dc.subjectpracovní listycze
dc.subjectteaching programmeeng
dc.subjectgeneral botanyeng
dc.subjectschool gardeneng
dc.subjectframework educational programmeeng
dc.subjectschool educational planeng
dc.subjectsecondary-school textbooks of biologyeng
dc.subjectworksheetseng
dc.titleVýukový program Obecná botanika na školní zahraděcze
dc.title.alternativeTeaching programme for general botany in the school gardeneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13728
dc.description.abstract-translatedhe thesis proposes a teaching programme for general botany in the school garden. On the basis of a literary analysis of framework educational programmes, school educational plans, secondary-school textbooks of biology, assessment and evaluation of the school garden of The Secondary school of Agriculture and Food processing in Klatovy, a set of more than 85 questions and tasks has been made. The additional worksheets for pupils have been prepared just for the educational activity in the school garden. The method of direct study of nature is the most frequent one. The authentication of the teaching programme was carried out in the years 2010 to 2012 with the pupils of the aforementioned secondary school.eng
dc.date.accepted2012-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineBi-TV/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam