dc.contributor.advisor | Franclová, Marta | |
dc.contributor.author | Mádlová, Monika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:16:32Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:16:32Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-07-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29505 | |
dc.description.abstract | Práce předkládá případovou studii základní umělecké školy Liberec, Frýdlantská, se zaměřením na učitelská specifika v tomto typu školství. Teoretický rámec výzkumné části byl vytvořen na základě odborné literatury. Praktická část je potom popisem ZUŠ Liberec, Frýdlantská, se zaměřením na školní vzdělávací program této školy a na popis specifik učitele z pohledu žáků, učitelů a ředitele. | cze |
dc.format | 123 s. (128 541 znaků) | |
dc.format | 123 s. (128 541 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | základní umělecké vzdělávání | cze |
dc.subject | kurikulární dokumenty | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | profese učitele | cze |
dc.subject | motivace žáka | cze |
dc.subject | studijní styly žáka | cze |
dc.subject | specifika učitele ZUŠ | cze |
dc.subject | školní vzdělávací program | cze |
dc.subject | kompetence | cze |
dc.subject | education in art schools | eng |
dc.subject | curriculum | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | profession of a teacher | eng |
dc.subject | student´s motivation | eng |
dc.subject | ways of studying | eng |
dc.subject | teachers in art schools and their specifics | eng |
dc.subject | school educational program | eng |
dc.subject | competence | eng |
dc.title | Případová studie ZUŠ Liberec, Frýdlantská - specifika práce učitele v pedagogicko-psychologických souvislostech | cze |
dc.title.alternative | Case study of Basic art school in Liberec, Frýdlantská - the specifics of work of a teacher in the educational-psychological context | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 16100 | |
dc.description.abstract-translated | This work presents a case study of Basic art school in Liberec and concentrates on specifics in teachers´ work in this type of school. The theoretical framework of this research was made on the basis of technical literature. The practical part comprises a description of the Basic art school with special attention to the educational program of this school. This part also gives characterization of specifics in teachers´ work from the view of students, teachers and a headmaster. | eng |
dc.date.accepted | 2012-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ZUŠ (HVk) | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Plachá, Veronika | |