Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJošt, Jiří
dc.contributor.authorŠtanglová, Markéta
dc.date.accessioned2021-12-08T07:16:32Z
dc.date.available2021-12-08T07:16:32Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29506
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleÚčinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků")cze
dc.title.alternativeSelf-concept and sociometrical position in children with learning disabilitieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17075
dc.date.accepted2012-02-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJílková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam