dc.contributor.advisor | Koldová, Helena | |
dc.contributor.author | Žbánková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:16:33Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:16:33Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29507 | |
dc.description.abstract | Cílem mé práce je porovnat tematické plány výuky matematiky v České republice, Slovenské republice a Německu a pokusit se zjistit, které plány jsou pro tuto výuku vhodnější.
V první části jsou stručně popsány vzdělávací systémy jednotlivých zemí. Další část obsahuje tabulky, které porovnávají tematické plány v jednotlivých ročnících. Zde jsem nejprve porovnala německé a české tematické plány a potom slovenské a české.
V závěru jsem porovnala očekávané výstupy, kterých by žáci měli dosáhnout. Na úplný konec jsem se zaměřila na mezinárodní výzkumy a úspěšnost jednotlivých zemí v těchto výzkumech. | cze |
dc.format | 104 s. (113 000 znaků) | |
dc.format | 104 s. (113 000 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | vzdělávací program | cze |
dc.subject | tematický plán | cze |
dc.subject | Česká republika | cze |
dc.subject | Německo | cze |
dc.subject | Slovenská republika | cze |
dc.title | Srovnání vzdělávacích programů ve vybraných zemích, sousedících s Českou republikou | cze |
dc.title.alternative | Comparison of educational programs in selected countries bordering the Czech Republic | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17214 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of my work is to compare the thematic teaching plans of mathematical schooling in Czech Republic, Slovak Republic and Germany and try to figure out, which of these are more suitable for teaching of mathematics.
In the first part there is a brief description of educational systems in each country. Next part contains tables, which compare the thematic teaching plans in individual grades. I have confronted the german and czech plans first, then slovak and czech ones.
In conclusion I have compared the results, which the pupils are expected to achieve. And last of all I focused on international researches and success rate of individual countries in these researches. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | M-Z/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |