Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCvach, Radek
dc.contributor.authorDoležalová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T07:16:35Z
dc.date.available2021-12-08T07:16:35Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29513
dc.description.abstractSoučasná transformace našeho základního školství je charakterizována zavedením výuky dle RVP ZV. Tato diplomová práce se zabývá etickými aspekty ve výuce a výchově. Zaměřuje se na etickou výchovu jako doplňující vzdělávací obor a mapuje přístupy jednotlivých učitelů k tomuto učivu. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy, jako jsou etika, kurikulum a průřezová témata. Dále seznamuje s etickou výchovou, jejími cíly, metodami i s jejím zastoupením v kurikulu. V praktické části jsou vyhodnoceny výpovědi respondentů a porovnány přístupy pedagogů k vlastnímu realizovanému učivu s etickými aspekty. Cílem práce je zjistit, zda je ve výuce dotazovaných zastoupena etická výchova a jak učitelé k této výuce přistupují.cze
dc.format73 s.
dc.format73 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectetikacze
dc.subjectetická výchovacze
dc.subjectkurikulumcze
dc.subjectprůřezová tématacze
dc.subjectethicseng
dc.subjectethical upbringingeng
dc.subjectcurriculumeng
dc.subjectcross-section themeseng
dc.titleVybrané etické aspekty v obsahu průřezových témat.cze
dc.title.alternativeChosen ethic problems in the purport of cross-section themeseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17346
dc.description.abstract-translatedContemporary transformation of the Czech primary educational system is characterized according to RVP ZV. The thesis deal with cohesion of the RVP ZV and ethic aspects. The author focuses on ethic education as a complementary educional branche and surveys approaches of individual teachers to this curriculum. The theoretical part explains basic ideas such as ethic, curriculum and section themes. The work acquaints with the ethic education, its aims, methods and its representation in the curriculum. In the practical part are analysed the statements of respondents and compared the approaches of pedagogues to the own realised curriculum with the ethic aspects. The aim of work is to discover, whether the ethic education is involved in the teaching and how the teachers approach to this education.eng
dc.date.accepted2012-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-TV-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVítečková, Miluše


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam