Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠpatná Zormanová, Lucie
dc.contributor.authorHaltufová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T07:16:36Z
dc.date.available2021-12-08T07:16:36Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29515
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá využitím aktivizačních metod ve výuce cizích jazyků. Cílem práce je zjistit, jaké výukové a aktivizační metody učitelé ve výuce cizích jazyků využívají nejčastěji a jaké jsou výhody a nevýhody aktivizačních metod. Teoretická část práce pojednává o aktivitě a tvořivosti ve vyučování a o výukových metodách. Výzkumná část práce vychází z dotazníkového šetření, kterého se zúčastnili učitelé cizích jazyků. Výsledky průzkumu přispívají ke zjištění, jakými vyučovacími metodami jsou v současné době vyučovány cizí jazyky na základních a středních školách.cze
dc.format82 s.
dc.format82 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectaktivitacze
dc.subjectvyučovací metodacze
dc.subjectaktivizační metodycze
dc.subjectklasické metodycze
dc.subjectkomplexní metodycze
dc.subjectactivityeng
dc.subjectteaching methodeng
dc.subjectactivating methodseng
dc.subjectclassic methodseng
dc.subjectcomplex methodseng
dc.titleVyužití aktivizačních metod ve výuce cizích jazykůcze
dc.title.alternativeUse of activation methods in foreign language educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17370
dc.description.abstract-translatedThe submitted diploma thesis deals with the use of activating methods in foreign language tuition. The thesis aims at finding out which teaching and activating methods are used by teachers in foreign language tuition most often, and what the advantages and disadvantages of activating methods are. The theoretical part of the thesis deals with activity and creativity in lessons and with teaching methods. The research part of the thesis is based on questionnaire survey that foreign language teachers took part in. The survey results contribute to the finding which teaching methods are employed to teach foreign languages at primary and secondary schools at present.eng
dc.date.accepted2012-02-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-NJ/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam