dc.contributor.advisor | Špatná Zormanová, Lucie | |
dc.contributor.author | Haltufová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:16:36Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:16:36Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2011-12-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29515 | |
dc.description.abstract | Předložená diplomová práce se zabývá využitím aktivizačních metod ve výuce cizích jazyků. Cílem práce je zjistit, jaké výukové a aktivizační metody učitelé ve výuce cizích jazyků využívají nejčastěji a jaké jsou výhody a nevýhody aktivizačních metod. Teoretická část práce pojednává o aktivitě a tvořivosti ve vyučování a o výukových metodách. Výzkumná část práce vychází z dotazníkového šetření, kterého se zúčastnili učitelé cizích jazyků. Výsledky průzkumu přispívají ke zjištění, jakými vyučovacími metodami jsou v současné době vyučovány cizí jazyky na základních a středních školách. | cze |
dc.format | 82 s. | |
dc.format | 82 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | aktivita | cze |
dc.subject | vyučovací metoda | cze |
dc.subject | aktivizační metody | cze |
dc.subject | klasické metody | cze |
dc.subject | komplexní metody | cze |
dc.subject | activity | eng |
dc.subject | teaching method | eng |
dc.subject | activating methods | eng |
dc.subject | classic methods | eng |
dc.subject | complex methods | eng |
dc.title | Využití aktivizačních metod ve výuce cizích jazyků | cze |
dc.title.alternative | Use of activation methods in foreign language education | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17370 | |
dc.description.abstract-translated | The submitted diploma thesis deals with the use of activating methods in foreign language tuition. The thesis aims at finding out which teaching and activating methods are used by teachers in foreign language tuition most often, and what the advantages and disadvantages of activating methods are. The theoretical part of the thesis deals with activity and creativity in lessons and with teaching methods. The research part of the thesis is based on questionnaire survey that foreign language teachers took part in. The survey results contribute to the finding which teaching methods are employed to teach foreign languages at primary and secondary schools at present. | eng |
dc.date.accepted | 2012-02-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-NJ/SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Krninský, Luboš | |