dc.contributor.advisor | Kressa, Jiří | |
dc.contributor.author | Jírová, Monika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:16:40Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:16:40Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-05-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29526 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce bylo, dozvědět se základní údaje o médích všeobecně a o vlivu médií na agresivitu dětí základní školy.
Teoretická část definuje základní pojmy- média, masová média a agresivita. Dále se věnuje psychologii zkoumané skupiny, účinkům vlivu médií a zabývá se také nejoblíbenějšími médii mezi dětmi na základní škole.
Praktické část zkoumá, jak děti nejraději tráví volný čas, zda hraní počítačových her a vysedávání u internetu je opravdu tak oblíbenou aktivitou. V neposlední řadě zjišťuje, zda není rodičům lhostejné, co jejich děti ve volném čase dělají. Vše pomocí dotazníku v pátých třídách základní školy. V závěru práce se ověřují stanovené hypotézy. | cze |
dc.format | 95 s. | |
dc.format | 95 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | média | cze |
dc.subject | masová média | cze |
dc.subject | dítě mladšího a středního školního věku | cze |
dc.subject | agrese | cze |
dc.subject | agresivita | cze |
dc.subject | účinky médií | cze |
dc.subject | media | eng |
dc.subject | mass media | eng |
dc.subject | a child younger and middle-school age | eng |
dc.subject | aggression | eng |
dc.subject | aggression | eng |
dc.subject | media effects | eng |
dc.title | Vliv medií na agresivitu dětí základní školy. | cze |
dc.title.alternative | The influence of media on aggressive elementary school children | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17440 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the thesis is to learn basic information about mediche in general and the impact of media on children's aggression elementary school.
The theoretical section defines the basic concepts ? media, mass media and aggression. It also discusses the psychology of the group studied, the effects and deal with the impact of media is the most popular media among children on elementary school.
In the practical part I investigate how children prefer to spend their leisure time, whether playing computer games and sitting at the internet is really that popular activity. Finally, I find that it is not indifferent to parents what their children are doing in their free time, all using the questionnaire in the fifth elementary school classrooms. In conclusion verifying hypotheses set. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Nehrerová, Erika | |