Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKressa, Jiří
dc.contributor.authorJírová, Monika
dc.date.accessioned2021-12-08T07:16:40Z
dc.date.available2021-12-08T07:16:40Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29526
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo, dozvědět se základní údaje o médích všeobecně a o vlivu médií na agresivitu dětí základní školy. Teoretická část definuje základní pojmy- média, masová média a agresivita. Dále se věnuje psychologii zkoumané skupiny, účinkům vlivu médií a zabývá se také nejoblíbenějšími médii mezi dětmi na základní škole. Praktické část zkoumá, jak děti nejraději tráví volný čas, zda hraní počítačových her a vysedávání u internetu je opravdu tak oblíbenou aktivitou. V neposlední řadě zjišťuje, zda není rodičům lhostejné, co jejich děti ve volném čase dělají. Vše pomocí dotazníku v pátých třídách základní školy. V závěru práce se ověřují stanovené hypotézy.cze
dc.format95 s.
dc.format95 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmédiacze
dc.subjectmasová médiacze
dc.subjectdítě mladšího a středního školního věkucze
dc.subjectagresecze
dc.subjectagresivitacze
dc.subjectúčinky médiícze
dc.subjectmediaeng
dc.subjectmass mediaeng
dc.subjecta child younger and middle-school ageeng
dc.subjectaggressioneng
dc.subjectaggressioneng
dc.subjectmedia effectseng
dc.titleVliv medií na agresivitu dětí základní školy.cze
dc.title.alternativeThe influence of media on aggressive elementary school childreneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17440
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to learn basic information about mediche in general and the impact of media on children's aggression elementary school. The theoretical section defines the basic concepts ? media, mass media and aggression. It also discusses the psychology of the group studied, the effects and deal with the impact of media is the most popular media among children on elementary school. In the practical part I investigate how children prefer to spend their leisure time, whether playing computer games and sitting at the internet is really that popular activity. Finally, I find that it is not indifferent to parents what their children are doing in their free time, all using the questionnaire in the fifth elementary school classrooms. In conclusion verifying hypotheses set.eng
dc.date.accepted2012-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNehrerová, Erika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam