Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘepa, Karel
dc.contributor.authorSodomková, Soňa
dc.date.accessioned2021-12-08T07:16:43Z
dc.date.available2021-12-08T07:16:43Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29531
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je objasnění pojmu zátiší, nastínění jeho vývoje v kontextu výtvarného umění od starověku po současnost. V práci se zaměřím na specifikaci vybraných obsahových a formálních proměn zátiší s nástinem možností využití jejich výchovně-vzdělávacího potenciálu pro praxi výtvarné výchovy na základních školách. Tato práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá historií, základními principy a technikami zátiší ve výtvarném umění a jeho světovými a českými představiteli. Praktická část obsahuje reálnou aplikaci tématu zátiší v hodinách výtvarné výchovy a jeho následné možnosti využití.cze
dc.format86 s.. (18 898 znaků)
dc.format86 s.. (18 898 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýtvarná výchovacze
dc.subjectvýtvarná řadacze
dc.subjectrámcový vzdělávací programcze
dc.subjectfenomén zátišícze
dc.subjectontogeneze výtvarného projevucze
dc.subjectart educationeng
dc.subjectart serieseng
dc.subjecteducational frameworkeng
dc.subjectthe phenomenon still lifeeng
dc.subjectartistic expression ontogenesiseng
dc.titleFenomén zátiší ve vývoji výtvarného umění a jeho využití ve výtvarné výchově na 1.stupni ZŠ.cze
dc.title.alternativeThe phenomenon of still life in the development of art and its use in art education at the primary school.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17491
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to clarify the concept of still life, outlining its development in the context of art from antiquity to the present. The work will focus select content for specification and formal transformations of still life with the possibility of using the outline of educational potential for the practice of art education in elementary schools. This work includes theoretical and practical part. The theoretical part deals with the history, basic principles and techniques of still life in art and his world and Czech officials. Practical application includes a realistic still life theme in art lessons and its subsequent possibilities.eng
dc.date.accepted2012-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePospíšil, Aleš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam