dc.contributor.advisor | Řepa, Karel | |
dc.contributor.author | Sodomková, Soňa | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:16:43Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:16:43Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29531 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je objasnění pojmu zátiší, nastínění jeho vývoje v kontextu výtvarného umění od starověku po současnost. V práci se zaměřím na specifikaci vybraných obsahových a formálních proměn zátiší s nástinem možností využití jejich výchovně-vzdělávacího potenciálu pro praxi výtvarné výchovy na základních školách. Tato práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá historií, základními principy a technikami zátiší ve výtvarném umění a jeho světovými a českými představiteli. Praktická část obsahuje reálnou aplikaci tématu zátiší v hodinách výtvarné výchovy a jeho následné možnosti využití. | cze |
dc.format | 86 s.. (18 898 znaků) | |
dc.format | 86 s.. (18 898 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výtvarná výchova | cze |
dc.subject | výtvarná řada | cze |
dc.subject | rámcový vzdělávací program | cze |
dc.subject | fenomén zátiší | cze |
dc.subject | ontogeneze výtvarného projevu | cze |
dc.subject | art education | eng |
dc.subject | art series | eng |
dc.subject | educational framework | eng |
dc.subject | the phenomenon still life | eng |
dc.subject | artistic expression ontogenesis | eng |
dc.title | Fenomén zátiší ve vývoji výtvarného umění a jeho využití ve výtvarné výchově na 1.stupni ZŠ. | cze |
dc.title.alternative | The phenomenon of still life in the development of art and its use in art education at the primary school. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17491 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis is to clarify the concept of still life, outlining its development in the context of art from antiquity to the present. The work will focus
select content for specification and formal transformations of still life with the possibility of using the outline of educational potential for the practice of art education in elementary schools. This work includes theoretical and practical part. The theoretical part deals with the history, basic principles and techniques of still life in art and his world and Czech officials. Practical application includes a realistic still life theme in art lessons and its subsequent possibilities. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Pospíšil, Aleš | |