dc.contributor.advisor | Abramčuk, Filip | |
dc.contributor.author | Procházková, Miluše | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:16:49Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:16:49Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29542 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je teoreticky a empiricky zmapovat interakci učitelů středních škol se studentkami s poruchami příjmu potravy.
Teoretická část bude obsahovat vymezení a popis klíčových pojmů a poznatků z oblasti poruch příjmu potravy a psychologie komunikace.
Empirická část bude zaměřena na popis a porozumění interakcím učitel - student s poruchou příjmu potravy. Výzkum bude proveden pomocí kvalitativní metodologie (s důrazem na hloubkové rozhovory a popř. pozorování). Získaná data budou adekvátně analyzována a interpretována kvalitativním způsobem. | cze |
dc.format | 74 s. (98 144 znaků) | |
dc.format | 74 s. (98 144 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | poruchy příjmu potravy | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | interakce | cze |
dc.subject | eating disorders | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | communication | eng |
dc.subject | interaction | eng |
dc.title | Učitelé středních škol v interakci se studenty s poruchami příjmu potravy | cze |
dc.title.alternative | High school teachers in interaction with students with eating disorders | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17518 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the work is theoretically and empirically to map the interaction of teachers of high schools with students with eating disorders.
The theoretical part will contain the definition and description of key concepts and knowledge in the field of eating disorders and the psychology of communication.
Empirical part will be focused on the description and understanding of the interactions of the teacher-student intake with a failure. The research will be carried out using qualitative methodology (with an emphasis on in-depth interviews and observations). Obtained data will be adequately analyzed and interpreted to the qualitative manner. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-D/SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Dastlík, Lukáš | |