Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAbramčuk, Filip
dc.contributor.authorProcházková, Miluše
dc.date.accessioned2021-12-08T07:16:49Z
dc.date.available2021-12-08T07:16:49Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29542
dc.description.abstractCílem práce je teoreticky a empiricky zmapovat interakci učitelů středních škol se studentkami s poruchami příjmu potravy. Teoretická část bude obsahovat vymezení a popis klíčových pojmů a poznatků z oblasti poruch příjmu potravy a psychologie komunikace. Empirická část bude zaměřena na popis a porozumění interakcím učitel - student s poruchou příjmu potravy. Výzkum bude proveden pomocí kvalitativní metodologie (s důrazem na hloubkové rozhovory a popř. pozorování). Získaná data budou adekvátně analyzována a interpretována kvalitativním způsobem.cze
dc.format74 s. (98 144 znaků)
dc.format74 s. (98 144 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectporuchy příjmu potravycze
dc.subjectškolacze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectinterakcecze
dc.subjecteating disorderseng
dc.subjectschooleng
dc.subjectteachereng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectinteractioneng
dc.titleUčitelé středních škol v interakci se studenty s poruchami příjmu potravycze
dc.title.alternativeHigh school teachers in interaction with students with eating disorderseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17518
dc.description.abstract-translatedThe aim of the work is theoretically and empirically to map the interaction of teachers of high schools with students with eating disorders. The theoretical part will contain the definition and description of key concepts and knowledge in the field of eating disorders and the psychology of communication. Empirical part will be focused on the description and understanding of the interactions of the teacher-student intake with a failure. The research will be carried out using qualitative methodology (with an emphasis on in-depth interviews and observations). Obtained data will be adequately analyzed and interpreted to the qualitative manner.eng
dc.date.accepted2012-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-D/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDastlík, Lukáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam