Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorServítová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T07:16:54Z
dc.date.available2021-12-08T07:16:54Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29551
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá možnostmi využití mediální výchovy v hodinách anglického jazyka. Teoretická část nejdříve obecně představuje média, dále mediální výchovu a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia (RVP G). Další část mapuje využívání mediální výchovy v ostatních předmětech, přibližuje metodiku a některé dostupné metodické příručky. Zaměřuje se také na reklamu a její hlavní charakteristiky. Praktická část nás seznamuje s projektem mediální výchovy určeným pro integraci do hodin anglického jazyka. Nese název Advertisement and Slogan a je vypracován pro využití ve třech vyučovacích hodinách. V této části jsou v rámci projektu detailně popsány struktura, cíle a metody jednotlivých hodin, přípravy na hodiny a samotný průběh. Závěrečná část je věnována hodnocení studentů a učitele.cze
dc.format144 s., xxviii s.
dc.format144 s., xxviii s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectanglický jazykcze
dc.subjectmediální výchova jako průřezové téma v RVP Gcze
dc.subjectvzdělávací oblasti RVP Gcze
dc.subjectmediální gramotnostcze
dc.subjectmetodikacze
dc.subjectmetodické příručkycze
dc.subjectprojektcze
dc.subjectmédiacze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectpřesvědčovací technikycze
dc.subjectreklamní slogancze
dc.subjectjazykové prostředky reklamních sloganůcze
dc.subjectEnglish languageeng
dc.subjectMedia Education as a cross-curricular subjecteng
dc.subjectFramework Educational Programme for grammar schoolseng
dc.subjectmedia literacyeng
dc.subjectmethodologyeng
dc.subjectmethodological bookseng
dc.subjectprojecteng
dc.subjectmediaeng
dc.subjectadvertisement/commercialeng
dc.subjectpersuasive techniqueseng
dc.subjectsloganeng
dc.titleMediální výchova v hodinách anglického jazykacze
dc.title.alternativeMedia Education in English Language Classeseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17580
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis focuses on Media Education in English language classes. The first section introduces media in general and deals with media education and its place in Framework Educational Programme for grammar schools. Next part monitors the ways of using media education in other school subjects and describes methodology itself. On the basis of this knowledge some of the methodological books are analysed. The last part of the first section introduces advertisements and their main characteristics. The second section presents a project of media education which is called Advertisement and Slogan. The project was prepared to be used in three English lessons. The structure, aims and methods of each of them as well as lesson plans and the process of each lesson are described in detail. The final part is devoted to students? and teacher?s evaluations.eng
dc.date.accepted2012-01-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam