Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSuchánková, Eva
dc.contributor.authorŠvaříčková, Monika
dc.date.accessioned2021-12-08T07:16:59Z
dc.date.available2021-12-08T07:16:59Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29559
dc.description.abstractPráce se zabývá narušenou komunikační schopností u žáků v prvních třídách běžné školy, jejich příčinou vzniku, projevy, prevencí a terapií. Dále se zaměřuje na logopedii, diagnostiku poruch komunikace a na metody a formy terapie. Nejvíce je pozornost věnována spolupráci mezi učitelem, rodiči těchto žáků a klinickým logopedem. Je zjišťováno, do jaké míry je spolupráce mezi nimi naplňována.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleSPOLUPRÁCE UČITELE A RODIČŮ ŽÁKŮ S NARUŠENOU KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTÍ S LOGOPEDEMcze
dc.title.alternativeCOOPERATION TEACHERS AND PARENTS FROM PUPILS WITH DISTURBED COMMUNICATION ABILITY WITH SPEECH THERAPISTeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17628
dc.description.abstract-translatedThesis deals with pupils disturbed communication ability in first class ordinary schools, their cause of, manifestations, prevention and therapy. Further it focuses on logopaedia, fault diagnostics of communication and on method and therapy forms. Most attention is devoted to cooperation among teacher, parents these pupils and clinical speech therapist. Is detected to what extent is cooperation among them fulfilledeng
dc.date.accepted2012-02-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDvořáková, Miloslava


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam