dc.contributor.advisor | Dvořáková, Kateřina | |
dc.contributor.author | Řehoušková, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:17:00Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:17:00Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29561 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá výukou cizího jazyka v prvním ročníku na základní škole. Teoretická část hovoří o otázkách a polemice týkající se osvojování cizího jazyka v raném věku a zkoumá přednosti a úskalí výuky jazyka v raném věku. Srovnává názory odborníků na tuto problematiku a popisuje podmínky efektivní výuky dětí. Dále se práce soustředí na základní metodické postupy pro výuku cizího jazyka u takto malých dětí. Hovoří o adekvátních formách práce v raném věku a popisuje, jakým způsobem mohou či nemohou být rozvíjeny jazykové dovednosti. V praktické části mapuje a porovnává výuku anglického jazyka v prvních ročnících základních škol na základě pozorování vlastní výuky a pohovorů s učiteli. | cze |
dc.format | 91 s. | |
dc.format | 91 s. | |
dc.language.iso | eng | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výuka cizího jazyka | cze |
dc.subject | anglický jazyk | cze |
dc.subject | první třída | cze |
dc.subject | porovnání | cze |
dc.subject | waldorfská škola | cze |
dc.subject | státní škola | cze |
dc.subject | pozorování | cze |
dc.subject | metody výuky | cze |
dc.subject | teaching a foreign language | eng |
dc.subject | english language | eng |
dc.subject | class one | eng |
dc.subject | comparison | eng |
dc.subject | waldorf school | eng |
dc.subject | state school | eng |
dc.subject | observation | eng |
dc.subject | teaching methods | eng |
dc.title | Výuka cizího jazyka v první třídě | cze |
dc.title.alternative | Teaching a Foreing Language in Class One | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17656 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with teaching a foreign language in Class One at primary school. The theoretical part deals with questions and polemic regarding the acquisition of a foreign language at an early age and examines the advantages and disadvantages of language learning at an early age. Compares the views of experts on this issue and describes the conditions for effective teaching of children. It focuses on the basic methodology for teaching foreign language to small children. It speaks about adequate forms of work at an early age and describes how the language skills can or cannot be developed. The practical part describes and compares the teaching of English language in Class One at a state school and an alternative school based on observation, my own teaching and discourses with teachers. | eng |
dc.date.accepted | 2012-06-04 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |