Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Kateřina
dc.contributor.authorŘehoušková, Eva
dc.date.accessioned2021-12-08T07:17:00Z
dc.date.available2021-12-08T07:17:00Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29561
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá výukou cizího jazyka v prvním ročníku na základní škole. Teoretická část hovoří o otázkách a polemice týkající se osvojování cizího jazyka v raném věku a zkoumá přednosti a úskalí výuky jazyka v raném věku. Srovnává názory odborníků na tuto problematiku a popisuje podmínky efektivní výuky dětí. Dále se práce soustředí na základní metodické postupy pro výuku cizího jazyka u takto malých dětí. Hovoří o adekvátních formách práce v raném věku a popisuje, jakým způsobem mohou či nemohou být rozvíjeny jazykové dovednosti. V praktické části mapuje a porovnává výuku anglického jazyka v prvních ročnících základních škol na základě pozorování vlastní výuky a pohovorů s učiteli.cze
dc.format91 s.
dc.format91 s.
dc.language.isoeng
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýuka cizího jazykacze
dc.subjectanglický jazykcze
dc.subjectprvní třídacze
dc.subjectporovnánícze
dc.subjectwaldorfská školacze
dc.subjectstátní školacze
dc.subjectpozorovánícze
dc.subjectmetody výukycze
dc.subjectteaching a foreign languageeng
dc.subjectenglish languageeng
dc.subjectclass oneeng
dc.subjectcomparisoneng
dc.subjectwaldorf schooleng
dc.subjectstate schooleng
dc.subjectobservationeng
dc.subjectteaching methodseng
dc.titleVýuka cizího jazyka v první tříděcze
dc.title.alternativeTeaching a Foreing Language in Class Oneeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17656
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with teaching a foreign language in Class One at primary school. The theoretical part deals with questions and polemic regarding the acquisition of a foreign language at an early age and examines the advantages and disadvantages of language learning at an early age. Compares the views of experts on this issue and describes the conditions for effective teaching of children. It focuses on the basic methodology for teaching foreign language to small children. It speaks about adequate forms of work at an early age and describes how the language skills can or cannot be developed. The practical part describes and compares the teaching of English language in Class One at a state school and an alternative school based on observation, my own teaching and discourses with teachers.eng
dc.date.accepted2012-06-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam