Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZahradníková, Jana
dc.contributor.authorHrdličková, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-08T07:17:13Z
dc.date.available2021-12-08T07:17:13Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29578
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje problematice uplatnění projektu ve výuce dějepisu na gymnáziích, jejichž zřizovatelem je Ústecký kraj. Pokouší se shrnout základní teoretické poznatky o realizaci projektu a spojit je se zjištěními, která vyplynula z empirického průzkumu na gymnáziích Ústeckého kraje. Průzkum, jenž na gymnáziích probíhal, se soustředil především na zjištění současného stavu začleňování a využití projektů v hodinách dějepisu a na zkušenosti žáků a učitelů s touto specifickou strategií výuky. Na základě spojení uvedených informací se práce snaží podat celistvý obraz možností využití projektu při výuce dějepisu, a to nejen jako doplnění běžných hodin. Práce obsahuje zjištění o současném stavu realizace projektů v dějepisné výuce, včetně preferovaných témat, způsobu realizace, výstupů i stručného shrnutí nabídky konkrétních projektů, s níž přicházejí externí organizace. Zpracovává poznatky o kladech a záporech realizace dějepisného projektu tak, jak je vidí žáci a učitelé gymnázií zřizovaných Ústeckým krajem. Součástí práce jsou i dva návrhy dějepisných projektů, které mohou učitelé využít jako náměty pro vytvoření vlastního projektu.cze
dc.format90 s.
dc.format90 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprojektcze
dc.subjectspecifická strategie výukycze
dc.subjectvyužití projektucze
dc.subjectvýuka dějepisucze
dc.subjectzkušenosti žáků a učitelůcze
dc.subjectempirický průzkumcze
dc.subjectklady a zápory realizace projektucze
dc.subjectnávrhy dějepisných projektůcze
dc.subjectgymnázia zřizovaná Ústeckým krajemcze
dc.subjectpreferovaná témata projektůcze
dc.subjectprojecteng
dc.subjectspecific teaching strategyeng
dc.subjectusing projectseng
dc.subjecthistory lessonseng
dc.subjectexperience of pupils and teacherseng
dc.subjectempirical researcheng
dc.subjectpositives and negatives of projects realisationeng
dc.subjectproposals of history projectseng
dc.subjectsecondary grammar schools of Administrative Region of Ústí nad Labemeng
dc.subjectfavoured topics of projectseng
dc.titleProjekt ve výuce dějepisu na gymnáziích v Ústeckém krajicze
dc.title.alternativeProject in history lessons at secondary grammar schools of the Administrative Region of Ústí nad Labemeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17719
dc.description.abstract-translatedThe final thesis deals with an application of project within history lessons at secondary grammar schools of the Administrative Region of Ústí nad Labem .The thesis summarizes the basic theoretical findings on a projects realisation together with findings gathered by the empirical research at secondary grammar schools of Administrative Region of Ústí nad Labem. The research focused on recognising a present status of incorporating and using projects in the history lessons, and on the experience of pupils and teachers with this specific teaching strategy. On the grounds of connecting these findings, the thesis provides the reflection of possible using of projects in the course of history lessons (not only as a supplement of ordinary lessons). The thesis recognises a present status of projects realisation within history lessons, including the favoured topics, a way of realisation, outcomes, and a brief summary of particular projects offered by external organisations. The thesis deals with positives and negatives of projects realisation in accordance with opinions of pupils and teachers of secondary grammar schools of Administrative Region of Ústí nad Labem. The thesis also contains two proposals of history projects that might be used by teachers for creating their own projects.eng
dc.date.accepted2012-01-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-D/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam