dc.contributor.advisor | Závodská, Radka | |
dc.contributor.author | Bílá, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:17:26Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:17:26Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29595 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá zpětným pohledem vysokoškolských studentů různých oborů a fakult na základní vzdělávání. Odhaluje vliv učitelů na vztah respondentů k základní škole a jejich studijní a profesní orientaci a důvody oblíbenosti přírodopisného (na základní škole) a biologického (na střední škole) vzdělání.
Součástí práce bylo vytvoření dotazníku a jeho zadání vysokoškolským studentům, kteří v době výzkumu studovali přírodovědné, humanitní, učitelské
a neučitelské obory. V rámci výzkumu proběhlo srovnání těchto skupin respondentů,
na jehož základě byl vyjádřen vztah mezi současným studijním oborem a pohlavím respondenta a jeho postojem k přírodopisnému a biologickému vzdělání. | cze |
dc.format | 106 | |
dc.format | 106 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | vztah k základní škole | cze |
dc.subject | přírodopisné vzdělání | cze |
dc.subject | dotazníkové šetření | cze |
dc.subject | responders' attitudes to primary schools | eng |
dc.subject | popularity of nature historical education | eng |
dc.subject | questionnaire for university students | eng |
dc.title | Respondent (vysokoškolský student) a základní přírodopisné vzdělání | cze |
dc.title.alternative | Responder (university student) and the primary biological education | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17828 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is dealing with university students' point of view on primary education. It reveals teachers' influence on the responders' attitudes to primary schools, on their study and professional orientation, and on the reasons of popularity of nature historical education at primary schools and biological education at secondary schools.
A questionnaire for university students, who studied biological, humanistic, pedagogical and non pedagogical subjects at that time, was an important part of the thesis. A comparison between the different groups of students was drawn within the questionnaire survey. It determined the relation between the responders' contemporary branch of study, gender and their attitude to the biological education. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Bi-TV/SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |