Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZávodská, Radka
dc.contributor.authorBílá, Markéta
dc.date.accessioned2021-12-08T07:17:26Z
dc.date.available2021-12-08T07:17:26Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29595
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zpětným pohledem vysokoškolských studentů různých oborů a fakult na základní vzdělávání. Odhaluje vliv učitelů na vztah respondentů k základní škole a jejich studijní a profesní orientaci a důvody oblíbenosti přírodopisného (na základní škole) a biologického (na střední škole) vzdělání. Součástí práce bylo vytvoření dotazníku a jeho zadání vysokoškolským studentům, kteří v době výzkumu studovali přírodovědné, humanitní, učitelské a neučitelské obory. V rámci výzkumu proběhlo srovnání těchto skupin respondentů, na jehož základě byl vyjádřen vztah mezi současným studijním oborem a pohlavím respondenta a jeho postojem k přírodopisnému a biologickému vzdělání.cze
dc.format106
dc.format106
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvztah k základní školecze
dc.subjectpřírodopisné vzdělánícze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectresponders' attitudes to primary schoolseng
dc.subjectpopularity of nature historical educationeng
dc.subjectquestionnaire for university studentseng
dc.titleRespondent (vysokoškolský student) a základní přírodopisné vzdělánícze
dc.title.alternativeResponder (university student) and the primary biological educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17828
dc.description.abstract-translatedThe thesis is dealing with university students' point of view on primary education. It reveals teachers' influence on the responders' attitudes to primary schools, on their study and professional orientation, and on the reasons of popularity of nature historical education at primary schools and biological education at secondary schools. A questionnaire for university students, who studied biological, humanistic, pedagogical and non pedagogical subjects at that time, was an important part of the thesis. A comparison between the different groups of students was drawn within the questionnaire survey. It determined the relation between the responders' contemporary branch of study, gender and their attitude to the biological education.eng
dc.date.accepted2012-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineBi-TV/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam