dc.contributor.advisor | Závodská, Radka | |
dc.contributor.author | Řeháčková, Ludmila | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:17:27Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:17:27Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29596 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce prezentuje vztah studentů k přírodopisnému vzdělání na základní škole nebo nižším stupni víceletého gymnázia a roli, kterou hrála v jejich životě základní škola. Dále zjišťuje důvody oblíbenosti přírodopisu, vztah respondenta k učitelům a k různým typům vyučovacích aktivit. Součástí diplomové práce bylo vytvoření dotazníku a jeho zadání studentům středních škol v Českých Budějovicích.
Vyhodnocení zjištěných výsledků bylo provedeno grafickou formou (grafy, tabulky) a pro jasnější porozumění také slovně. | cze |
dc.format | 66 s. (82 063 znaků bez mezer) | |
dc.format | 66 s. (82 063 znaků bez mezer) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | nižší stupeň víceletého gymnázia | cze |
dc.subject | dotazník | cze |
dc.subject | respondent | cze |
dc.subject | přírodopisné vzdělání | cze |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | lower secondary school level | eng |
dc.subject | questionnaires | eng |
dc.subject | respondent | eng |
dc.subject | natural education | eng |
dc.title | Respondent (student SŠ) a přírodopisné vzdělání na základní škole | cze |
dc.title.alternative | Respondent (high school student) and nature education at primary schoool | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17829 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis presents students relationship to the nature education at primary school or at lower secondary school level and shows the primary school role in life of students. Further there are investigated reasons for the popularity of natural history, respondent's relationship to teachers and to different types of teaching activities. A part of this thesis was to create a questionnaire which was assigned to high school students in the city of České Budějovice. The questionnaire result assessment was performed in combination of graphical and table forms with the additional text comment providing a clearer reading comprehension. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Př-Ch/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |