dc.contributor.advisor | Kressa, Jiří | |
dc.contributor.author | Kudrnová, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:17:34Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:17:34Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-07-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29604 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce bylo dozvědět se základní údaje o agresivním chování dětí prvního stupně základní školy.
Teoretická část definuje základní pojmy ? agrese a agresivita, dále se práce věnuje příčinám vzniku agresivního chování u dětí, jak se agresivní chování projevuje a hledá řešení při nápravě a prevenci agresivity dětí prvního stupně základní školy.
Praktická část zkoumá, zda děti ví, co je to agresivní chování, zda už se s tímto chováním setkaly, jestli ví, co dělat v případě, že je někomu ubližováno, zda žáci důvěřují svým pedagogů a komu se svěřují. Práce zkoumá, kdo se ve škole chová agresivně, jak pedagogové trestají agresory a zda učí o této problematice své žáky. Vše se zkoumá pomocí dotazníku pro žáky a pro pedagogy. Ověřují se stanovené hypotetické výroky. Na konci práce je závěrečné shrnutí zkoumaných dat. | cze |
dc.format | 136 s. | |
dc.format | 136 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | agrese | cze |
dc.subject | agresivita | cze |
dc.subject | žáci prvního stupně základní školy | cze |
dc.subject | příčiny a projevy agresivity | cze |
dc.subject | aggression | eng |
dc.subject | aggression | eng |
dc.subject | pupils of primary school | eng |
dc.subject | causes and manifestations of aggression | eng |
dc.title | Agresivita dětí na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Agression of children in a primary schools | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17879 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis was to find out basic information about the aggressive behavior of children of primary school.
The theoretical section defines the basic concepts - aggression and aggressiveness, as well as the work deals with the causes of aggressive behavior in children, as reflected in aggressive behavior and seeks solutions to remedy and prevent aggression of children of primary school.
The practical part examines whether children know what is aggressive behavior that had already met with this behavior if he knew what to do if someone is hurt, whether students trust their teachers and to whom is entrusted. The work examines who behaves aggressively in school, how teachers punish aggressors, and that learning about the issue of his pupils. Everything is examined using a questionnaire for pupils and teachers. Tested are specified hypothetical statements. At the end of the work is the final summary of the data examined. | eng |
dc.date.accepted | 2012-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-TV-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Procházka, Miroslav | |