Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBago, Gustav
dc.contributor.authorPokorná, Renáta
dc.date.accessioned2021-12-08T07:17:36Z
dc.date.available2021-12-08T07:17:36Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29606
dc.description.abstractTato diplomová práce zjišťuje podíl a přiměřenost gymnastiky v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ. Pro výzkum byly vybrány 2. a 4. ročníky 1. stupně pěti škol. Učitelé těchto ročníků byli podrobeni dotazníkové metodě. Tyto dotazníky byly sestaveny na základě Školních vzdělávacích programů jednotlivých škol. Cílem bylo zjistit, do jaké míry je začleňováno gymnastické cvičení do hodin tělesné výchovy. Vyhodnocení proběhlo porovnáním jednotlivých odpovědí učitelů těchto dvou ročníků a dvě nejdůležitější položky byly zpracovány také graficky. Jsou to celkové roční dotace hodin tělesné výchovy a gymnastiky a také nejpoužívanější nářadí na těchto školách.cze
dc.format84 s.
dc.format84 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttělesná výchovacze
dc.subjectgymnastikacze
dc.subjectdotazníková metodacze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectmotoric skillseng
dc.subjectacrobaticseng
dc.subjectquestionnaire metodeng
dc.subjectschool ageeng
dc.titleZjištění podílu a přiměřenosti sportovní gymnastiky ve výuce tělesné výchovy na prvním stupni ZŠ vzhledem k současné úrovni pohybových schopností a dovedností dětícze
dc.title.alternativeFindings of sufficiency and adequacy of sports gymnastics in physical training at primary school according to current level of motor abilities and skills of children\\eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17894
dc.description.abstract-translatedThis thesis probes the share and adequacy of gymnastics in physical education classes at primary school. Second and fourth grades of the primary school were selected for the research. Teachers of these grades were subjected to a questionnaire. These questionnaires have been prepared on the basis of educational programs of individual schools. The objective was to determine to what degree the gymnastic exercise is included in physical education classes. The evaluation was carried out by comparing the responses of individual teachers of each of the two grades and the two most important items were processed graphically. These questions are the total annual funding of physical education and gymnastic classes and also the most widely used gymnastic tools for these schools.eng
dc.date.accepted2012-02-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-TV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeTenglová, Jaroslava
dc.description.defencePosluchačka prezentovala svou diplomovou práci v el. podobě. Komise měla pouze výhrady k nepřesné formulaci hypotéz a k jejich zhodnocení v závěru práce. Dále komise konstatovala řadu drobných formálních chyb ve zpracování práce.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam