dc.contributor.advisor | Pospíšil, Aleš | |
dc.contributor.author | Neužilová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:17:46Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:17:46Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29617 | |
dc.description.abstract | Předkládaná kvalifikační práce s názvem ?Literatura pro děti a mládež jako inspirační zdroj v hodinách výtvarné výchovy? ve svém obsahu řeší složité mezipředmětové vztahy dvou humanitních oborů: výtvarné výchovy a českého jazyka. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku žáka druhého stupně základní školy z psychologického, čtenářského a výtvarného hlediska. Praktická část této práce zahrnuje empirický výzkum, který zkoumá čtenářství a volný čas soudobé mládeže. K výsledkům výzkumné sondy je přihlédnuto ve výtvarném projektu (tematické řadě), který je částečně uveden do praxe na druhém stupni základní školy. | cze |
dc.format | 104 s. (119 206 znaků) | |
dc.format | 104 s. (119 206 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Výtvarná výchova | cze |
dc.subject | český jazyk | cze |
dc.subject | mezipředmětové vztahy | cze |
dc.subject | žák duhého stupně základní školy | cze |
dc.subject | výtvarný projev | cze |
dc.subject | empirický výzkum | cze |
dc.subject | výtvarný projekt | cze |
dc.subject | tematická řada. | cze |
dc.subject | Art | eng |
dc.subject | Czech language | eng |
dc.subject | interdisciplinary relations | eng |
dc.subject | middle school pupil | eng |
dc.subject | creative expression | eng |
dc.subject | empirical research | eng |
dc.subject | art project | eng |
dc.subject | thematic array. | eng |
dc.title | Literatura pro děti a mládež jako inspirační zdroj v hodinách výtvarné výchovy | cze |
dc.title.alternative | Literature for Children and Young People as an Inspirational Source on Art Lessons | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 18076 | |
dc.description.abstract-translated | The presented qualifying thesis with the title ?Literature for Children and for Young People as an Inspirational Source on Art Lessons? deals with interdisciplinary relations of two branches of humanities: art and Czech language. Its theoretical part focuses on the characteristic of the middle school pupil from the point of view of psychology as well as from the point of view of reading and artistic skills. Practical part of the thesis includes empirical research examining reading activities and leisure time of present-day young people. The results of the research probe were taken into account in the art project (thematic array) which is partly put into practice in the middle school. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-VV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Řepa, Karel | |