Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPospíšil, Aleš
dc.contributor.authorNeužilová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-08T07:17:46Z
dc.date.available2021-12-08T07:17:46Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29617
dc.description.abstractPředkládaná kvalifikační práce s názvem ?Literatura pro děti a mládež jako inspirační zdroj v hodinách výtvarné výchovy? ve svém obsahu řeší složité mezipředmětové vztahy dvou humanitních oborů: výtvarné výchovy a českého jazyka. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku žáka druhého stupně základní školy z psychologického, čtenářského a výtvarného hlediska. Praktická část této práce zahrnuje empirický výzkum, který zkoumá čtenářství a volný čas soudobé mládeže. K výsledkům výzkumné sondy je přihlédnuto ve výtvarném projektu (tematické řadě), který je částečně uveden do praxe na druhém stupni základní školy.cze
dc.format104 s. (119 206 znaků)
dc.format104 s. (119 206 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVýtvarná výchovacze
dc.subjectčeský jazykcze
dc.subjectmezipředmětové vztahycze
dc.subjectžák duhého stupně základní školycze
dc.subjectvýtvarný projevcze
dc.subjectempirický výzkumcze
dc.subjectvýtvarný projektcze
dc.subjecttematická řada.cze
dc.subjectArteng
dc.subjectCzech languageeng
dc.subjectinterdisciplinary relationseng
dc.subjectmiddle school pupileng
dc.subjectcreative expressioneng
dc.subjectempirical researcheng
dc.subjectart projecteng
dc.subjectthematic array.eng
dc.titleLiteratura pro děti a mládež jako inspirační zdroj v hodinách výtvarné výchovycze
dc.title.alternativeLiterature for Children and Young People as an Inspirational Source on Art Lessonseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag18076
dc.description.abstract-translatedThe presented qualifying thesis with the title ?Literature for Children and for Young People as an Inspirational Source on Art Lessons? deals with interdisciplinary relations of two branches of humanities: art and Czech language. Its theoretical part focuses on the characteristic of the middle school pupil from the point of view of psychology as well as from the point of view of reading and artistic skills. Practical part of the thesis includes empirical research examining reading activities and leisure time of present-day young people. The results of the research probe were taken into account in the art project (thematic array) which is partly put into practice in the middle school.eng
dc.date.accepted2012-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-VV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŘepa, Karel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam