Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJošt, Jiří
dc.contributor.authorŘíhová, Miloslava
dc.date.accessioned2021-12-08T07:17:48Z
dc.date.available2021-12-08T07:17:48Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29619
dc.description.abstractProblematika specifických poruch učení a jejich vliv na osobnost dítěte a jeho pozici ve společnosti je doposud málo probádanou oblastí. Cílem této diplomové práce je zjistit, jaký vliv má specifická porucha učení na self-concept dítěte, jak výskyt určité specifické poruchy toto dítě ovlivňuje a jak se s tímto problémem samotné dítě vyrovnává. Předmětem teoretické části je seznámení se s problematikou a vymezení základních pojmů. V praktické části jsou zpracovány výsledky mého výzkumu na základních školách. K získání těchto výsledků jsou použity různé testové metody ve formě testů a dotazníků. Dále jsou použity informace ze školního, rodinného a osobního prostředí sledovaných žáků. Jsou zde také uvedeny mé zkušenosti s výukou žáků se specifickými poruchami učení během mé učitelské praxe.cze
dc.format82 s. (17 324)
dc.format82 s. (17 324)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectself-konceptcze
dc.subjectsociometrická pozice ve tříděcze
dc.subjectspecific learning disabilitieseng
dc.subjectdyslexiaeng
dc.subjectself-concepteng
dc.subjectsociometric position in the classeng
dc.titleÚčinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve tříděcze
dc.title.alternativeSelf-concept and sociometrical position in children with learning disabilitieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag18103
dc.description.abstract-translatedThe issues of specific learning disabilities and their influence on children?s personality and his position in society has not been much explored yet. The aim of this diploma thesis is to identify the influence of learning disabilities on children?s self-concept, find out how the child is influenced by learning disabilities and how he is able to cope with this problem himself. The theoretical part of this work focuses on the issue and the basic concepts. The practical part presents the results of my own research in elementary schools. The results have been obtained by application of different testing methods, like tests and questionnaires. Information from school, family and personal surroundings of the children have also been used. My own experience with teaching children with learning disabilities during my teaching practice is mentioned too.eng
dc.date.accepted2012-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJílková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam