Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBurianová, Alena
dc.contributor.authorMíka, Roman
dc.date.accessioned2021-12-08T07:17:59Z
dc.date.available2021-12-08T07:17:59Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29630
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou využití tabletu v interaktivním vyučování. V první kapitole své diplomové práce se věnuji interaktivní výuce. Druhá a třetí kapitola je věnována podrobnému popisu jednotlivých tabletů. Vysvětluji jejich funkce, parametry a technické provedení. Ve čtvrté a páté kapitole popisuji možnosti interaktivních tabulí a také elektronických hlasovacích zařízení pro školní i mimoškolní výuku. V navazující šesté kapitole zjišťuji možnosti propojením tabletu s interaktivní tabulí. V sedmé kapitole popisuji výukové programy a vhodný softwarem pro výuku. Osmá kapitola obsahuje příklady konkrétních vyučovacích hodin za pomoci interaktivních prvků. V deváté se věnuji průzkumu technického vybavení škol a jejich přístupu k interaktivní výuce. V závěru shrnuji, k jakým závěrům a cílům jsem dospěl.cze
dc.format105 s. (18 858 slov)
dc.format105 s. (18 858 slov)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinteraktivní vyučovánícze
dc.subjecttabletcze
dc.subjectinteraktivní tabulecze
dc.subjectelektronické hlasovací zařízenícze
dc.subjectvýukové programy a softwarecze
dc.subjectvyučovací hodinacze
dc.subjectprůzkumu technického vybavení školcze
dc.subjectinteractive teachingeng
dc.subjecttableteng
dc.subjectinteractive whiteboardseng
dc.subjectelectronic voting equipmenteng
dc.subjecteducational softwareeng
dc.subjectlessonseng
dc.subjectinvestigates the technical school equipmenteng
dc.titleVyužití tabletu v interaktivním vyučovánícze
dc.title.alternativeUse of the tablet in an interactive teachingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag20119
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the problematic of the tablet usage in an interactive teaching. The first chapter is devoted to interactive teaching at all. The second and third chapters are dedicated to a detailed description of tablet category. Both parts explain functions, technical details and key features. The fourth and fifth chapter narrate how interactive whiteboards and electronic voting equipment might be used in classrooms and other education process. The following chapter six is related to the issues of connectivity between tablet and interactive whiteboard. The seventh part narrates software and tutorials suitable for the teaching process. The eighth part consists of exact and specific examples of lessons, where interactive elements were used. The last ninth chapter investigates the technical school equipment and their access to interactive teaching. The conclusion summarizes which goals and aims of the thesis were reached.eng
dc.date.accepted2012-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-VTE/ZŠ navazující-komb.cze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam