dc.contributor.advisor | Tesař, Jiří | |
dc.contributor.author | Žahourek, Martin | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:18:07Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:18:07Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2011-12-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29638 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce ?Projekt jako vyučovací metoda při výuce fyziky? pojednává o možnostech využití projektové metody ve výuce fyziky na 2. stupni základních škol. Obsahuje jak teoretická východiska projektové výuky, tak i praktickou sondu v podobě realizace vybraného projektu ?Fyzika a tělocvik?. Ta měla za úkol ověřit efektivitu projektové výuky po stránce znalostí žáků i po stránce didaktické a organizační.
V první části se zabývá možnostmi projektové výuky u nás, jejím historickým vývojem a pedagogicko-psychologickým rozborem. V druhé části jsou uvedeny náměty vlastních projektů, včetně vlastní realizace jednoho z nich a podpůrné didaktické materiály. | cze |
dc.format | 89 s. | |
dc.format | 89 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | projekt | cze |
dc.subject | projektová výuka | cze |
dc.subject | projektová metoda | cze |
dc.subject | projektové vyučování | cze |
dc.subject | plánování projektu | cze |
dc.subject | realizace projektu | cze |
dc.subject | hodnocení projektu | cze |
dc.subject | project | eng |
dc.subject | Project teaching | eng |
dc.subject | Project method | eng |
dc.subject | Project education | eng |
dc.subject | Project planning | eng |
dc.subject | execution of a Project | eng |
dc.subject | Project evaluation | eng |
dc.title | Projekt jako vyučovací metoda při výuce fyziky | cze |
dc.title.alternative | Project as an education method in teaching of physics | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 20267 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis ?Project as an educational method for teaching physics ?deals with the possibilities of using project-based method for teaching physics at primary schools. Not only does it contain the theoretical background of project-based teaching, but also deals with practical issues in the form of an implementation of a chosen project ?Physics and physical education?. The aim of said project was to evaluate the efficiency of project-based teaching as far as the knowledge of pupils and didactical and organisation issues are concerned.
The first part of this work deals with the possibilities of project-based teaching in Czech Republic, its historical development and pedagogical-psychological analysis. The second part states the topics of my own projects (including my own implementation of one of these projects) and also contains some secondary didactical materials. | eng |
dc.date.accepted | 2012-01-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | F-VTE/ZŠ navazující-komb. | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |