Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorŽahourek, Martin
dc.date.accessioned2021-12-08T07:18:07Z
dc.date.available2021-12-08T07:18:07Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29638
dc.description.abstractDiplomová práce ?Projekt jako vyučovací metoda při výuce fyziky? pojednává o možnostech využití projektové metody ve výuce fyziky na 2. stupni základních škol. Obsahuje jak teoretická východiska projektové výuky, tak i praktickou sondu v podobě realizace vybraného projektu ?Fyzika a tělocvik?. Ta měla za úkol ověřit efektivitu projektové výuky po stránce znalostí žáků i po stránce didaktické a organizační. V první části se zabývá možnostmi projektové výuky u nás, jejím historickým vývojem a pedagogicko-psychologickým rozborem. V druhé části jsou uvedeny náměty vlastních projektů, včetně vlastní realizace jednoho z nich a podpůrné didaktické materiály.cze
dc.format89 s.
dc.format89 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprojektcze
dc.subjectprojektová výukacze
dc.subjectprojektová metodacze
dc.subjectprojektové vyučovánícze
dc.subjectplánování projektucze
dc.subjectrealizace projektucze
dc.subjecthodnocení projektucze
dc.subjectprojecteng
dc.subjectProject teachingeng
dc.subjectProject methodeng
dc.subjectProject educationeng
dc.subjectProject planningeng
dc.subjectexecution of a Projecteng
dc.subjectProject evaluationeng
dc.titleProjekt jako vyučovací metoda při výuce fyzikycze
dc.title.alternativeProject as an education method in teaching of physicseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag20267
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis ?Project as an educational method for teaching physics ?deals with the possibilities of using project-based method for teaching physics at primary schools. Not only does it contain the theoretical background of project-based teaching, but also deals with practical issues in the form of an implementation of a chosen project ?Physics and physical education?. The aim of said project was to evaluate the efficiency of project-based teaching as far as the knowledge of pupils and didactical and organisation issues are concerned. The first part of this work deals with the possibilities of project-based teaching in Czech Republic, its historical development and pedagogical-psychological analysis. The second part states the topics of my own projects (including my own implementation of one of these projects) and also contains some secondary didactical materials.eng
dc.date.accepted2012-01-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-VTE/ZŠ navazující-komb.cze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam