dc.contributor.advisor | Tesař, Jiří | |
dc.contributor.author | Maryška, Petr | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:18:09Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:18:09Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2011-12-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29640 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce ?Užití internetu při výuce fyziky na ZŠ? pojednává o možnosti využití internetu jako pomůcky při výuce fyziky na ZŠ. Jeho využití nejenom při výuce by vedlo ke zlepšení počítačové gramotnosti učitelů a žáků. Naplnily by se klíčové kompetence k učení, řešení problémů, komunikativní, sociální a personální, občanské a pracovní. Praktická část diplomové práce obsahuje poznatky z výuky fyziky v 8. třídě ZŠ kde jsou porovnány výsledky při využití internetu ve výuce a výuka bez využití internetu. Déle jsou zde odkazy a recenze vybraných fyzikálních www stránek a jejich využití ve výuce. V poslední části práce je dotazník pro učitele fyziky na ZŠ a jeho vyhodnocení. | cze |
dc.format | 67 s. (72 653 znaků) | |
dc.format | 67 s. (72 653 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | internet | cze |
dc.subject | informační gramotnost | cze |
dc.subject | výuka fyziky | cze |
dc.subject | fyzikální aplety | cze |
dc.subject | internet ve fyzice | cze |
dc.subject | internet a děti | cze |
dc.subject | internet | eng |
dc.subject | informational literacy | eng |
dc.subject | teaching physics | eng |
dc.subject | physics applets | eng |
dc.subject | internet in physics | eng |
dc.subject | internet and children | eng |
dc.title | Užití internetu při výuce fyziky na ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The use of the Internet when teaching physics at primary schools | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 20282 | |
dc.description.abstract-translated | Diploma thesis "Using the Internet to teach physics at school" discusses the possibility of using the Internet as tools for teaching physics at elementary school. Its use in teaching would also improve the computer literacy of teachers and pupils. It would meet the key competencies for learning, problem solving, communication, social and personal, civic and labor. The practical part of the thesis contains the knowledge of teaching physics in the 8th classroom of elementary school, where the results are then compared using the Internet in teaching and learning without the use of the Internet. There are also links and reviews of sorted physical websites and thein use in teaching. The last part of work is a questionnaire for teachers of physics at the elementary school and its evaluation. | eng |
dc.date.accepted | 2012-01-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | F-VTE/ZŠ navazující-komb. | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |