Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorMaryška, Petr
dc.date.accessioned2021-12-08T07:18:09Z
dc.date.available2021-12-08T07:18:09Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29640
dc.description.abstractDiplomová práce ?Užití internetu při výuce fyziky na ZŠ? pojednává o možnosti využití internetu jako pomůcky při výuce fyziky na ZŠ. Jeho využití nejenom při výuce by vedlo ke zlepšení počítačové gramotnosti učitelů a žáků. Naplnily by se klíčové kompetence k učení, řešení problémů, komunikativní, sociální a personální, občanské a pracovní. Praktická část diplomové práce obsahuje poznatky z výuky fyziky v 8. třídě ZŠ kde jsou porovnány výsledky při využití internetu ve výuce a výuka bez využití internetu. Déle jsou zde odkazy a recenze vybraných fyzikálních www stránek a jejich využití ve výuce. V poslední části práce je dotazník pro učitele fyziky na ZŠ a jeho vyhodnocení.cze
dc.format67 s. (72 653 znaků)
dc.format67 s. (72 653 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinternetcze
dc.subjectinformační gramotnostcze
dc.subjectvýuka fyzikycze
dc.subjectfyzikální apletycze
dc.subjectinternet ve fyzicecze
dc.subjectinternet a děticze
dc.subjectinterneteng
dc.subjectinformational literacyeng
dc.subjectteaching physicseng
dc.subjectphysics appletseng
dc.subjectinternet in physicseng
dc.subjectinternet and childreneng
dc.titleUžití internetu při výuce fyziky na ZŠcze
dc.title.alternativeThe use of the Internet when teaching physics at primary schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag20282
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis "Using the Internet to teach physics at school" discusses the possibility of using the Internet as tools for teaching physics at elementary school. Its use in teaching would also improve the computer literacy of teachers and pupils. It would meet the key competencies for learning, problem solving, communication, social and personal, civic and labor. The practical part of the thesis contains the knowledge of teaching physics in the 8th classroom of elementary school, where the results are then compared using the Internet in teaching and learning without the use of the Internet. There are also links and reviews of sorted physical websites and thein use in teaching. The last part of work is a questionnaire for teachers of physics at the elementary school and its evaluation.eng
dc.date.accepted2012-01-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-VTE/ZŠ navazující-komb.cze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam