Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorMatějů, Petr
dc.date.accessioned2021-12-08T07:18:10Z
dc.date.available2021-12-08T07:18:10Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29641
dc.description.abstractDiplomová práce "Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ" poskytuje základní orientaci v problematice použití audiovizuální techniky v prostředí základní školy, se zaměřením na začlenění videozáznamů do výuky fyziky na druhém stupni. Popisuje možnosti využití zdrojů videosekvencí na internetu i návod na jejich úpravu a na vlastní tvorbu. Práce se opírá i o zkušenosti z praktické činnosti - začlenění konkrétních videosekvencí do dvou vybraných témat ve výuce fyziky.cze
dc.format62 stran
dc.format62 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvideosekvencecze
dc.subjectvideokameracze
dc.subjectdigitální fotoaparátcze
dc.subjectdataprojektorcze
dc.subjectinteraktivní tabulecze
dc.subjectvýuka fyzikycze
dc.subjectaudiovizuální technikacze
dc.subjectdidaktická technikacze
dc.subjectpotenciální energiecze
dc.subjectkinetická energiecze
dc.subjectvideoanalýzacze
dc.subjectvideosequenceseng
dc.subjectcamcordereng
dc.subjectdigital cameraeng
dc.subjectdata projectoreng
dc.subjectinteractive whiteboardeng
dc.subjectteaching physicseng
dc.subjectaudiovisual technologyeng
dc.subjectteaching technologyeng
dc.subjectpotential energyeng
dc.subjectkinetic energyeng
dc.subjectvideo analysiseng
dc.titleVideosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠcze
dc.title.alternativeVideosequention and their usage by physics education at basic schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag20291
dc.description.abstract-translatedThe Thesis "Videosequences and their use in teaching physics at the elementary school" provides a basic understanding of the issue of the use of audiovisual technology in an environment at the elementary school, focusing on the integration of video in teaching physics at the second stage. It describes the possibilities of video sources on the Internet and instructions for their preparation and to their own creation. The Thesis is also based on practical experiences that means the inclusion of specific movies in two selected topics in teaching physics.eng
dc.date.accepted2012-01-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-VTE/ZŠ navazující-komb.cze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam