dc.contributor.advisor | Tesař, Jiří | |
dc.contributor.author | Matějů, Petr | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:18:10Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:18:10Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2011-12-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29641 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce "Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ" poskytuje základní orientaci v problematice použití audiovizuální techniky v prostředí základní školy, se zaměřením na začlenění videozáznamů do výuky fyziky na druhém stupni. Popisuje možnosti využití zdrojů videosekvencí na internetu i návod na jejich úpravu a na vlastní tvorbu. Práce se opírá i o zkušenosti z praktické činnosti - začlenění konkrétních videosekvencí do dvou vybraných témat ve výuce fyziky. | cze |
dc.format | 62 stran | |
dc.format | 62 stran | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | videosekvence | cze |
dc.subject | videokamera | cze |
dc.subject | digitální fotoaparát | cze |
dc.subject | dataprojektor | cze |
dc.subject | interaktivní tabule | cze |
dc.subject | výuka fyziky | cze |
dc.subject | audiovizuální technika | cze |
dc.subject | didaktická technika | cze |
dc.subject | potenciální energie | cze |
dc.subject | kinetická energie | cze |
dc.subject | videoanalýza | cze |
dc.subject | videosequences | eng |
dc.subject | camcorder | eng |
dc.subject | digital camera | eng |
dc.subject | data projector | eng |
dc.subject | interactive whiteboard | eng |
dc.subject | teaching physics | eng |
dc.subject | audiovisual technology | eng |
dc.subject | teaching technology | eng |
dc.subject | potential energy | eng |
dc.subject | kinetic energy | eng |
dc.subject | video analysis | eng |
dc.title | Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Videosequention and their usage by physics education at basic school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 20291 | |
dc.description.abstract-translated | The Thesis "Videosequences and their use in teaching physics at the elementary school" provides a basic understanding of the issue of the use of audiovisual technology in an environment at the elementary school, focusing on the integration of video in teaching physics at the second stage. It describes the possibilities of video sources on the Internet and instructions for their preparation and to their own creation. The Thesis is also based on practical experiences that means the inclusion of specific movies in two selected topics in teaching physics. | eng |
dc.date.accepted | 2012-01-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | F-VTE/ZŠ navazující-komb. | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |