dc.contributor.advisor | Dvořáková, Kateřina | |
dc.contributor.author | Holcová, Aneta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:18:16Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:18:16Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2011-12-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29646 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je popsat pojetí výuky anglického jazyka na španělské státní střední škole. V teoretické části je představen španělský školský systém se zvláštním zaměřením na středoškolský stupeň vzdělávání, výuku anglického jazyka a jeho cílové kompetence. Praktická část shromažďuje a hodnotí výsledky výzkumu vyučování anglického jazyka na dvou odlišných státních středních školách, které jsem získala metodou vlastního zúčastněného pozorování a vedením rozhovorů se španělskými vyučujícími. Výzkum se především soustředí na metody a techniky vyučování, hodnocení žáků a na přístup žáků k výuce anglického jazyka. Výsledky výzkumu obohacuji o vlastní kritickou analýzu. | cze |
dc.format | 97 s. | |
dc.format | 97 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | španělský školský systém | cze |
dc.subject | výuka anglického jazyka na střední škole | cze |
dc.subject | kompetence | cze |
dc.subject | metody a techniky vyučování | cze |
dc.subject | hodnocení žáků | cze |
dc.subject | přístup žáků k výuce anglického jazyka | cze |
dc.subject | Spanish educational system | eng |
dc.subject | English language teaching at high schools | eng |
dc.subject | competencies | eng |
dc.subject | teaching methods and techniques | eng |
dc.subject | assessment of pupils | eng |
dc.subject | pupils´approach to learnig English | eng |
dc.title | Výuka anglického jazyka ve Španělsku | cze |
dc.title.alternative | English Language Teaching in Spain | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 21064 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis is to describe the conception of English language teaching at high schools in Spain. In the theoretical part the Spanish educational system is presented. It focuses on secondary level education, English teaching and the target competencies. The practical part collects and evaluates the results of my research of teaching English at two different public high schools that I have gained by my own observation and interviews with Spanish teachers. The research is primarily focused on the teaching methods and techniques, the assessment of pupils and the student´s approach to learning English. Next to the results of research there is my own critical analysis. | eng |
dc.date.accepted | 2012-01-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-AJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |