Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Kateřina
dc.contributor.authorHolcová, Aneta
dc.date.accessioned2021-12-08T07:18:16Z
dc.date.available2021-12-08T07:18:16Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29646
dc.description.abstractCílem diplomové práce je popsat pojetí výuky anglického jazyka na španělské státní střední škole. V teoretické části je představen španělský školský systém se zvláštním zaměřením na středoškolský stupeň vzdělávání, výuku anglického jazyka a jeho cílové kompetence. Praktická část shromažďuje a hodnotí výsledky výzkumu vyučování anglického jazyka na dvou odlišných státních středních školách, které jsem získala metodou vlastního zúčastněného pozorování a vedením rozhovorů se španělskými vyučujícími. Výzkum se především soustředí na metody a techniky vyučování, hodnocení žáků a na přístup žáků k výuce anglického jazyka. Výsledky výzkumu obohacuji o vlastní kritickou analýzu.cze
dc.format97 s.
dc.format97 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectšpanělský školský systémcze
dc.subjectvýuka anglického jazyka na střední školecze
dc.subjectkompetencecze
dc.subjectmetody a techniky vyučovánícze
dc.subjecthodnocení žákůcze
dc.subjectpřístup žáků k výuce anglického jazykacze
dc.subjectSpanish educational systemeng
dc.subjectEnglish language teaching at high schoolseng
dc.subjectcompetencieseng
dc.subjectteaching methods and techniqueseng
dc.subjectassessment of pupilseng
dc.subjectpupils´approach to learnig Englisheng
dc.titleVýuka anglického jazyka ve Španělskucze
dc.title.alternativeEnglish Language Teaching in Spaineng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21064
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to describe the conception of English language teaching at high schools in Spain. In the theoretical part the Spanish educational system is presented. It focuses on secondary level education, English teaching and the target competencies. The practical part collects and evaluates the results of my research of teaching English at two different public high schools that I have gained by my own observation and interviews with Spanish teachers. The research is primarily focused on the teaching methods and techniques, the assessment of pupils and the student´s approach to learning English. Next to the results of research there is my own critical analysis.eng
dc.date.accepted2012-01-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam