Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorTupá, Adéla
dc.date.accessioned2021-12-08T07:18:18Z
dc.date.available2021-12-08T07:18:18Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29648
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na porovnání úrovně kresebného projevu dvou skupin dětí mladšího školního věku, přičemž první skupina je vzdělávána na základní škole a druhá na škole praktické. Teoretická část podává obecné informace o vývoji dětí mladšího školního věku. Zaměřuje se na vývoj kresebného zobrazování v souvislosti s vývojem rozumových předpokladů. Praktická část poskytuje výsledky výzkumu dětských kreseb, které jsou posouzeny v souvislosti s vývojovou úrovní dětí.cze
dc.format69 s.
dc.format69 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdětská kresbacze
dc.subjectformacze
dc.subjectkognitivní vývojcze
dc.subjectkresba postavycze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectobsahcze
dc.subjectvývoj kresebného projevucze
dc.subjectvývoj rozumových schopnostícze
dc.subjectchildren's drawingeng
dc.subjectformeng
dc.subjectcognitive developmenteng
dc.subjectdrawing figureseng
dc.subjectyounger school ageeng
dc.subjectcontenteng
dc.subjectdevelopment drawing expressioneng
dc.subjectdevelopment of intellectual abilitieseng
dc.titleKresba dětí na 1. stupni v závislosti na typu vzdělávání.cze
dc.title.alternativeDrawing of children of basic school in depend on a type of education.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21485
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on drawing expression levels compared two groups of children younger school age, with the first group is an elementary school education at the school and the other practical. The theoretical part provides general information on the development of younger school age. It focuses on the development of drawing display in connection with the development of intellectual assumptions. The practical section provides the results of research of children's drawings which are assessed in relation to the developmental level of children.eng
dc.date.accepted2012-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-TV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVaněk, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam