dc.contributor.advisor | Kouřilová, Jana | |
dc.contributor.author | Tupá, Adéla | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:18:18Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:18:18Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29648 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na porovnání úrovně kresebného projevu dvou skupin dětí mladšího školního věku, přičemž první skupina je vzdělávána na základní škole a druhá na škole praktické. Teoretická část podává obecné informace o vývoji dětí mladšího školního věku. Zaměřuje se na vývoj kresebného zobrazování v souvislosti s vývojem rozumových předpokladů. Praktická část poskytuje výsledky výzkumu dětských kreseb, které jsou posouzeny v souvislosti s vývojovou úrovní dětí. | cze |
dc.format | 69 s. | |
dc.format | 69 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dětská kresba | cze |
dc.subject | forma | cze |
dc.subject | kognitivní vývoj | cze |
dc.subject | kresba postavy | cze |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | obsah | cze |
dc.subject | vývoj kresebného projevu | cze |
dc.subject | vývoj rozumových schopností | cze |
dc.subject | children's drawing | eng |
dc.subject | form | eng |
dc.subject | cognitive development | eng |
dc.subject | drawing figures | eng |
dc.subject | younger school age | eng |
dc.subject | content | eng |
dc.subject | development drawing expression | eng |
dc.subject | development of intellectual abilities | eng |
dc.title | Kresba dětí na 1. stupni v závislosti na typu vzdělávání. | cze |
dc.title.alternative | Drawing of children of basic school in depend on a type of education. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 21485 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis focuses on drawing expression levels compared two groups of children younger school age, with the first group is an elementary school education at the school and the other practical. The theoretical part provides general information on the development of younger school age. It focuses on the development of drawing display in connection with the development of intellectual assumptions. The practical section provides the results of research of children's drawings which are assessed in relation to the developmental level of children. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-TV-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vaněk, Jan | |