Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorKlimasová, Martina
dc.date.accessioned2021-12-08T07:18:27Z
dc.date.available2021-12-08T07:18:27Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29656
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje rozvoji komunikačních dovedností ve výuce cizího jazyka. Cílem je zjistit, jakými způsoby rozvíjejí učitelé komunikační dovednosti ve výuce cizího jazyka a jejich zpětnou vazbu u žáků. Teoretická část se soustředí na jednotlivé komunikační dovednosti z hlediska jejich obsahu, procesu, rozvoje a hodnocení. Dále se teoretická část zabývá jazykovými prostředky, bez nichž by nebylo možné komunikační dovednosti realizovat. V další řadě se pak věnuje zařazení cizího jazyka v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání. V praktické části se autorka zaměřuje na výsledky výzkumu, který zjišťuje názory žáků a učitelů na používání komunikačních dovedností v cizích jazycích dotazníkovým šetřením. Zjištěné výsledky jsou zachyceny v tabulkách a grafech.cze
dc.format80
dc.format80
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgramatické minimumcze
dc.subjectjazykové prostředkycze
dc.subjectkomunikační dovednosticze
dc.subjectpísemný projevcze
dc.subjectposlechcze
dc.subjectgrammatical minimumeng
dc.subjectlanguage subskillseng
dc.subjectcommunication skillseng
dc.subjectwritingeng
dc.subjectlisteningeng
dc.titleRozvoj komunikačních dovedností ve výuce cizího jazykacze
dc.title.alternativeThe Development of Communication Skills in Education of a Foreign Languageeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21619
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on the topic of development of communication skills in education of foreign languages. The aim is to find out about ways how teachers develop communication skills and their feedback on pupils. The theoretical part concentrates on individual communicaton skills from the point of their content, process, development and assessment. It also deals with the language subskills which are inseparable from the language skills. The theoretical part further contains the question of categorization of a foreign language in the Framework Education Programme for Basic Education. In the practical part the author focuses on the results of the research which finds out the teachers´ and pupils´opinions of using communication skills in foreign languages. The research was accomplished by the method of a questionnaire and the results are in charts and graphs.eng
dc.date.accepted2012-05-09
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-NJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeAbramčuk, Filip


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam