Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSmolka, Vladislav
dc.contributor.authorIllová, Milada
dc.date.accessioned2021-12-08T07:18:31Z
dc.date.available2021-12-08T07:18:31Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29659
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá využitím fonetické transkripce ve výuce angličtiny na základní škole. Teoretická část pojednává o vztahu mezi výslovností a transkripcí. Dále přibližuje současný stav využití transkripce z pohledu učitele i žáka a zkoumá transkripční systémy v učebnicích pro 2. stupeň základních škol. Praktická část je zaměřena na analýzu dovedností žáků zaznamenávat známá a neznámá slova pomocí fonetické transkripce a následně je číst. Na základě zjištěných souvislostí je učitelům předloženo doporučení pro práci s transkripcí a metodická příručka s cvičeními, které by mohly vést ke zkvalitnění výslovnosti žáků při využití fonetické transkripce.cze
dc.format104 s, 15 s. příloh
dc.format104 s, 15 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfonetická transkripcecze
dc.subjectvýslovnostcze
dc.subjectIPT přístupcze
dc.subjectphonetic transcriptioneng
dc.subjectpronunciationeng
dc.subjectIPT approacheng
dc.titleFonetická transkripce ve výuce angličtiny na 2.stupni ZŠcze
dc.title.alternativePhonetic transcription in lower-secondary school English classeseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21634
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with phonetic transcription in lower-secondary school English classes. The theoretical part concerns the relationship between pronunciation and transcription. It also outlines the present situation from the point of view both, the teacher and learner, and examines transcriptional systems in lower-secondary textbooks. The practical part is aimed to the analysis of learner?s skills to take down familiar and unknown words with phonetic transcription and read it afterwards. The presented recommendations and the methodical manual with types of exercises, which would help to improve the learner?s pronunciation quality by using phonetic transcription, are based on the found connections.eng
dc.date.accepted2012-06-05
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam