Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Kateřina
dc.contributor.authorZimová, Soňa
dc.date.accessioned2021-12-08T07:18:39Z
dc.date.available2021-12-08T07:18:39Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29666
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je popsat, jak si žáci základní školy představují ideálního učitele anglického jazyka. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a empirické. Teoretická část pojednává o osobnosti učitele, profesních nárocích, komunikaci a interakci během výuky, hodnocení žáků a rozlišení typologie učitelů. Věnuje se také společenské prestiži, příčinám feminizace učitelské profese a budování autority. Závěr teoretické části rozebírá z různých pohledů, zda ideální učitel vůbec existuje. Empirická část je založena na kvalitativně orientovaném výzkumu. Žáci měli vypracovat úvahu na téma "Jak si představuješ ideálního učitele cizího jazyka?". Výpovědi jsou následně analyzovány a srovnány se stanovenými hypotézami. Výsledky výzkumu také ukazují, zda-li a jakým způsobem se liší představy žáků s ohledem na jejich věk.cze
dc.format84 s., 4 s. příloh
dc.format84 s., 4 s. příloh
dc.language.isoeng
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectUčitelská profesecze
dc.subjectideální učitelcze
dc.subjectučitel angličtinycze
dc.subjectosobnost učitelecze
dc.subjectprofesní nárokycze
dc.subjectpředstavy žákůcze
dc.subjectpedagogická komunikace.cze
dc.subjectTeaching professioneng
dc.subjectideal teachereng
dc.subjectEnglish teachereng
dc.subjectteacher's personalityeng
dc.subjectprofessional requirementseng
dc.subjectpupil's imaginationseng
dc.subjectpedagogical communication.eng
dc.titleIdeální učitel angličtiny očima žáků/The Ideal English Teacher from the Pupils' Perspectivecze
dc.title.alternativeThe Ideal English Teacher from the Pupils' Perspectiveeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21675
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to describe how basic school pupils imagine their ideal English teacher. The thesis is divided into two parts - theoretical and empirical. The theoretical part discusses the teacher's personality, professional requirements, communication and interaction in the lesson, evaluation of pupils and the typology of teachers. It is also interested in the prestige, the causes of feminization of the teaching profession and the process of building up the authority. The final chapter analyses from different points of view whether an ideal English teacher really exists. The empirical part is based on a qualitative study. The pupils were asked to write an essay, called "How do you imagine the ideal teacher of a foreign language?". Their answers are analysed and compared with existing hypotheses. The results of the research also discover whether and how the pupils' ideas are different in relation to their age.eng
dc.date.accepted2012-06-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam