Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninský, Luboš
dc.contributor.authorPindrochová, Věra
dc.date.accessioned2021-12-08T07:18:44Z
dc.date.available2021-12-08T07:18:44Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29670
dc.description.abstractTato diplomová je teoreticko-empirického provedení. Tematicky se zabývá primární prevencí rizikového chování na základních školách, především na 2. stupni. Teoretická část práce je zaměřena zejména na charakteristiku rizikového chování a jeho primární prevenci. Dále popisuje vztah učitele a žáka, specifika třídního kolektivu, zásady efektivní komunikace a třídní klima. Praktická část byla zpracována pomocí dotazníkového šetření, jehož získané údaje nám měly poskytnout informace o pohledu žáků a učitelů na problematiku rizikového chování a na preventivní aktivity realizované na vybraných ZŠ ve spolupráci s externími lektory. Cílem praktické části této práce bylo prozkoumat postoje žáků a učitelů k takovéto podobě primární prevence.cze
dc.format131 s.
dc.format131 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectRizikové chovánícze
dc.subjectPrimární prevencecze
dc.subjectKlima školní třídycze
dc.subjectRisk behavioreng
dc.subjectPrimary preventioneng
dc.subjectClassroom environmenteng
dc.titlePreventivní aktivity na 2. st. ZŠ z pohledu jejich aktérůcze
dc.title.alternativePreventive activities in the second grade of elementary school from the point of view of their actorseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21687
dc.description.abstract-translatedThis thesis is written on a theoretically empirical basis. It deals with primary prevention of risk behavior in schools, in particular secondary schools. The theoretical part of the thesis concentrates on the characteristic features of risk behavior and its primary prevention. It also concentrates on the relationship between the teacher and pupils, the specifics of class group, the principles of effective communication and class environment. The practical part of the thesis is based on the results of a questionnaire which provided information about pupils´ and teachers´ views concerning risk behavior, and preventative activities being carried out at selected schools in co-operation with external consultants. The aim of this practical part of the thesis was to investigate pupils´ and teachers´ attitudes to primary prevention.eng
dc.date.accepted2012-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŽlábková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam