dc.contributor.advisor | Krninský, Luboš | |
dc.contributor.author | Pindrochová, Věra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:18:44Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:18:44Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29670 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová je teoreticko-empirického provedení. Tematicky se zabývá primární prevencí rizikového chování na základních školách, především na 2. stupni. Teoretická část práce je zaměřena zejména na charakteristiku rizikového chování a jeho primární prevenci. Dále popisuje vztah učitele a žáka, specifika třídního kolektivu, zásady efektivní komunikace a třídní klima. Praktická část byla zpracována pomocí dotazníkového šetření, jehož získané údaje nám měly poskytnout informace o pohledu žáků a učitelů na problematiku rizikového chování a na preventivní aktivity realizované na vybraných ZŠ ve spolupráci s externími lektory. Cílem praktické části této práce bylo prozkoumat postoje žáků a učitelů k takovéto podobě primární prevence. | cze |
dc.format | 131 s. | |
dc.format | 131 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Rizikové chování | cze |
dc.subject | Primární prevence | cze |
dc.subject | Klima školní třídy | cze |
dc.subject | Risk behavior | eng |
dc.subject | Primary prevention | eng |
dc.subject | Classroom environment | eng |
dc.title | Preventivní aktivity na 2. st. ZŠ z pohledu jejich aktérů | cze |
dc.title.alternative | Preventive activities in the second grade of elementary school from the point of view of their actors | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 21687 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is written on a theoretically empirical basis. It deals with primary prevention of risk behavior in schools, in particular secondary schools. The theoretical part of the thesis concentrates on the characteristic features of risk behavior and its primary prevention. It also concentrates on the relationship between the teacher and pupils, the specifics of class group, the principles of effective communication and class environment. The practical part of the thesis is based on the results of a questionnaire which provided information about pupils´ and teachers´ views concerning risk behavior, and preventative activities being carried out at selected schools in co-operation with external consultants. The aim of this practical part of the thesis was to investigate pupils´ and teachers´ attitudes to primary prevention. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-AJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Žlábková, Iva | |