Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKressa, Jiří
dc.contributor.authorDlouhá, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-08T07:18:45Z
dc.date.available2021-12-08T07:18:45Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-07-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29671
dc.description.abstractDiplomová práce ?Kyberšikana na základní škole? pojednávala o problematice kyberšikany v současné době v naší společnosti. Měla nám nejprve objasnit základní pojmy dané tematiky, dále prostředky takového chování dětí a související pojmy, jako je kybergrooming. Dále se práce věnovala neméně důležitým tématům, jako jsou preventivní opatření, postupům v případě zjištění kyberšikany a její postižitelností. Také nás seznámila se skutečnými případy kyberšikany. V empirické části diplomové práce jsme se zaměřili na konkrétní skupinu respondentů z vesnické a městské základní školy v jihočeském kraji s cílem potvrdit či vyvrátit hypotézy o existenci kyberšikany na dané škole a o povědomí žáků o takovém jednání a z tohoto pak vyvodili patřičné závěry.cze
dc.format64 s.
dc.format64 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectšikanacze
dc.subjectkyberšikanacze
dc.subjectoběťcze
dc.subjectútočníkcze
dc.subjectkybergroomingcze
dc.subjectbullyingeng
dc.subjectcyberbullyingeng
dc.subjectthe victimeng
dc.subjectattackereng
dc.subjectkybergroomingeng
dc.titleKyberšikana na základní školecze
dc.title.alternativeCyberbullying at the elementary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21688
dc.description.abstract-translatedThe thesis "Cyberbullying at the elementary school" referred to the issue of cyberbullying is currently in our society. We should first clarify the basic concepts of the topic, as well as resources such behavior of children and related concepts such as kybergrooming. Further work is devoted to less important topics such as preventive measures, procedures in the event of cyberbullying and its postižitelností. We are also acquainted with the real cases of cyberbullying. In the empirical part of the thesis, we focused on a specific group of respondents from rural and urban primary schools in the South Bohemian region in order to confirm or disprove the hypothesis of the existence of cyberbullying in the school and pupils' awareness of such conduct, and then draw the appropriate conclusions.eng
dc.date.accepted2012-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVaněk, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam