dc.contributor.advisor | Kressa, Jiří | |
dc.contributor.author | Dlouhá, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:18:45Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:18:45Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-07-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29671 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce ?Kyberšikana na základní škole? pojednávala o problematice
kyberšikany v současné době v naší společnosti.
Měla nám nejprve objasnit základní pojmy dané tematiky, dále prostředky takového
chování dětí a související pojmy, jako je kybergrooming.
Dále se práce věnovala neméně důležitým tématům, jako jsou preventivní opatření,
postupům v případě zjištění kyberšikany a její postižitelností. Také nás seznámila se
skutečnými případy kyberšikany.
V empirické části diplomové práce jsme se zaměřili na konkrétní skupinu respondentů
z vesnické a městské základní školy v jihočeském kraji s cílem potvrdit či vyvrátit
hypotézy o existenci kyberšikany na dané škole a o povědomí žáků o takovém jednání a
z tohoto pak vyvodili patřičné závěry. | cze |
dc.format | 64 s. | |
dc.format | 64 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | šikana | cze |
dc.subject | kyberšikana | cze |
dc.subject | oběť | cze |
dc.subject | útočník | cze |
dc.subject | kybergrooming | cze |
dc.subject | bullying | eng |
dc.subject | cyberbullying | eng |
dc.subject | the victim | eng |
dc.subject | attacker | eng |
dc.subject | kybergrooming | eng |
dc.title | Kyberšikana na základní škole | cze |
dc.title.alternative | Cyberbullying at the elementary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 21688 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis "Cyberbullying at the elementary school" referred to the issue of
cyberbullying is currently in our society. We should first clarify the basic concepts of
the topic, as well as resources such behavior of children and related concepts such as
kybergrooming. Further work is devoted to less important topics such as preventive
measures, procedures in the event of cyberbullying and its postižitelností. We are also
acquainted with the real cases of cyberbullying. In the empirical part of the thesis, we
focused on a specific group of respondents from rural and urban primary schools in the
South Bohemian region in order to confirm or disprove the hypothesis of the existence
of cyberbullying in the school and pupils' awareness of such conduct, and then draw the
appropriate conclusions. | eng |
dc.date.accepted | 2012-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vaněk, Jan | |