Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNehrerová, Erika
dc.contributor.authorBlahovcová, Eliška
dc.date.accessioned2021-12-08T07:18:56Z
dc.date.available2021-12-08T07:18:56Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29680
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá komunikačními kompetencemi žáků mladšího školního věku s vadami řeči. Teoretická část charakterizuje vývoj žáka mladšího školního věku, ontogenezi řeči od zrodu dítěte do jeho nástupu do 1. třídy. Dále je zde rozebrána i komunikace a s ní spojené komunikační kompetence. Další část se zaměřuje na vady řeči, jejich rozdělení. Důležité je zmínit i logopedickou prevenci a následný rozvoj komunikačních schopností. Praktická část diplomové práce je zaměřena na výzkum zjištění vlivu vady řeči na úroveň komunikačních kompetencí žáků mladšího školního věku. Tato část se opírá o informace získané prostřednictvím rozhovorů s pedagogy a rodiči vybraných pěti žáků ZŠ logopedické a o analýzu deníků vychovatelek a učitelek. Výsledná data jsou zaznamenána do kazuistik, tabulek a grafů.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdysfáziecze
dc.subjectkomunikační kompetencecze
dc.subjectontogeneze řečicze
dc.subjectopožděný vývoj řečicze
dc.subjectpalatolaliecze
dc.subjectvady řečicze
dc.subjectžák mladšího školního věkucze
dc.subjectdysphasiaeng
dc.subjectcommunication skillseng
dc.subjectontogenesis of speecheng
dc.subjectdelayed speech developmenteng
dc.subjector uraniscolaliaeng
dc.subjectspeech impedimentseng
dc.subjecta pupil at primary school (a young learner)eng
dc.titleKomunikační kompetence žáků mladšího školního věku s vadami řeči.cze
dc.title.alternativeCommunication competencies of students with speech impediments.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21762
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis focuses on the communication competence of young learners with speech impediments. The theoretical part describes the development of young learners at primary school, speech ontogenesis from the child´s birth to their entering the first class. Then there is also analyzed communication and related communicative competence. Another section focuses on speech disorders, their classification. It is important to mention the prevention of speech therapy and the subsequent development of communication skills. The practical part is focused on research to determine the influence of defects on the level of speech communication skills of young pupils. This section is based on information obtained through interviews with teachers and five selected students´ parents at the basic school of speech therapy and the analysis of governesses and teachers´ diaries. The resulting data is recorded in case reports, tables and graphs.eng
dc.date.accepted2012-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-TV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuchánková, Eva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam