Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNehrerová, Erika
dc.contributor.authorPilíková, Petra
dc.date.accessioned2021-12-08T07:18:57Z
dc.date.available2021-12-08T07:18:57Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29681
dc.description.abstractCílem diplomové práce je upozornit na souvislosti mezi specifickými poruchami učení a školním úspěchem. Teoretická část charakterizuje specifika vývoje dítěte mladšího školního věku, proces učení a jeho zákonitosti, specifické poruchy učení, jejich jednotlivé typy a popisuje podmínky úspěšnosti ve vzdělávacím procesu. Praktická část je zaměřena na zpracování výzkumu, analýzu a interpretaci výsledků a následné doporučení pro laickou i pedagogickou veřejnost, u kterých dochází ke styku s dítětem s dysortografií.cze
dc.format79 s.
dc.format79 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMladší školní věkcze
dc.subjectškolní úspěšnostcze
dc.subjectučenícze
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectdysgrafiecze
dc.subjectdysortografiecze
dc.subjectYoungest school-age childeng
dc.subjectschool successeng
dc.subjectlearningeng
dc.subjectspecific learning disabilitieseng
dc.subjectdyslexiaeng
dc.subjectdysgraphyeng
dc.subjectdysorthographyeng
dc.titleŠkolní úspěšnost a specifická porucha učení dysortografie.cze
dc.title.alternativeSuccess in school and Dysorthography.eng
dc.title.alternativeŠkolní úspěšnost a specifická porucha učení dysortografie.cze
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21764
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to highlight the link between learning disabilities and school success. The theoretical part describes the specifics of the development of a child under school age, the learning process and its laws, specific learning disabilities, their various types and describes the conditions for success in education. The practical part is focused on research, processing, analysis and interpretation of results and subsequent recommendations for the general public and teaching, where there is contact with a child with dysorthography.eng
dc.date.accepted2012-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-TV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuda, Stanislav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam