dc.contributor.advisor | Nehrerová, Erika | |
dc.contributor.author | Pilíková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:18:57Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:18:57Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29681 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je upozornit na souvislosti mezi specifickými poruchami učení a školním úspěchem. Teoretická část charakterizuje specifika vývoje dítěte mladšího školního věku, proces učení a jeho zákonitosti, specifické poruchy učení, jejich jednotlivé typy a popisuje podmínky úspěšnosti ve vzdělávacím procesu. Praktická část je zaměřena na zpracování výzkumu, analýzu a interpretaci výsledků a následné doporučení pro laickou i pedagogickou veřejnost, u kterých dochází ke styku s dítětem s dysortografií. | cze |
dc.format | 79 s. | |
dc.format | 79 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Mladší školní věk | cze |
dc.subject | školní úspěšnost | cze |
dc.subject | učení | cze |
dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
dc.subject | dyslexie | cze |
dc.subject | dysgrafie | cze |
dc.subject | dysortografie | cze |
dc.subject | Youngest school-age child | eng |
dc.subject | school success | eng |
dc.subject | learning | eng |
dc.subject | specific learning disabilities | eng |
dc.subject | dyslexia | eng |
dc.subject | dysgraphy | eng |
dc.subject | dysorthography | eng |
dc.title | Školní úspěšnost a specifická porucha učení dysortografie. | cze |
dc.title.alternative | Success in school and Dysorthography. | eng |
dc.title.alternative | Školní úspěšnost a specifická porucha učení dysortografie. | cze |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 21764 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the thesis is to highlight the link between learning disabilities and school success. The theoretical part describes the specifics of the development of a child under school age, the learning process and its laws, specific learning disabilities, their various types and describes the conditions for success in education. The practical part is focused on research, processing, analysis and interpretation of results and subsequent recommendations for the general public and teaching, where there is contact with a child with dysorthography. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-TV-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Suda, Stanislav | |