Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorGregorová, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-08T07:18:58Z
dc.date.available2021-12-08T07:18:58Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29682
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na výzkum mimoškolních činností žáků 4. a 5. ročníků ZŠ, které souvisí s aktuální literární výchovou. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá literární výchovou, jejím začlenění do Rámcového vzdělávacího programu a také se věnuje čtenářství na 1. stupni ZŠ. Začleněny jsou i metody, formy práce, učební a didaktické pomůcky a učitelova příprava na hodiny literární výchovy. Hlavním cílem výzkumu je zjistit postoj a vztah žáků k aktuální literární výchově a zaznamenat jejich zájem o mimoškolní činnosti. Dále jsou zmíněny konkrétní přístupy učitelů ZŠ a možnosti využití aktuální výchovy v praxi.cze
dc.format89 s., 9 s. příloh
dc.format89 s., 9 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleMožnosti využití aktuální literární výchovy na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeWays of Using Current Literary Education at Primary Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21767
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on the survey of extracurricular activities of pupils in 4th and 5th school year, related to the current Literary Education. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with Literary Education, its integration into the Framework Education Programme and pays attention on the 1st reading at elementary school. There are also included some methods, forms of work, learning and teaching materials and teacher?s preparation for Literary Education lessons. The main aim of the research is to discover pupils? relationship and attitude to current Literary Education and investigate their interests in extracurricular activities. There are also mentioned concrete primary school teachers? approaches and ways of using current Literary Education in practice.eng
dc.date.accepted2012-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeToman, Jaroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam