dc.contributor.advisor | Nehrerová, Erika | |
dc.contributor.author | Suková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:19:02Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:19:02Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29685 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na specifickou poruchu učení dyslexii. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je popisována základní cha-rakteristika, projevy a příčiny specifických poruch učení ? dyslexie, dysgrafie, dysorto-grafie a dyskalkulie. Zvláštní zřetel je věnován nejednotné terminologii specifických poruch učení. V praktické části je rozebráno časové hledisko, kdy se u žáků diagnosti-kuje obvykle dyslexie, dále proces reedukace a také frekvence výskytu vzhledem k gendru. | cze |
dc.format | 78 s. (117 189 znaků) | |
dc.format | 78 s. (117 189 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
dc.subject | dyslexie | cze |
dc.subject | reedukace | cze |
dc.subject | gender | cze |
dc.subject | frekvence výskytu | cze |
dc.subject | specific learning disabilities | eng |
dc.subject | dyslexia | eng |
dc.subject | re-education | eng |
dc.subject | gender | eng |
dc.subject | frequency | eng |
dc.title | Výskyt SPU dyslexie vzhledem k pohlaví. | cze |
dc.title.alternative | Incidence of Dyslexia in relation to gender. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 21770 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis is focused on a specific learning disability, so called dyslexia. The thesis is divided into theoretical and practical part. Basic characteristics, symptoms and causes of specific learning disabilities, such as dyslexia, dysgraphia, dysortographia and dyscalculia, are desctibed in the theoretical part of the thesis. Special attention is devoted to the differences in terminology of the specific learning disabilities. The practical part analyses time aspect of dyslexia diagnosis, re-education process, and further-more, the frequency of incidence according to the gender issues. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-TV-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vaněčková, Olga | |