Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorVokrojová, Nela
dc.date.accessioned2021-12-08T07:19:03Z
dc.date.available2021-12-08T07:19:03Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29686
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vztahem specifických vývojových poruch učení a poruch chování u pubescentů. V teoretické části jsou vysvětleny základní termíny vyskytující se v práci, jako jsou specifické vývojové poruchy učení, poruchy chování, pubescence a možná prevence vzniku poruch chování. Jsou zde uvedeny české i zahraniční výzkumy, které byly na toto a podobná témata již provedeny. Empirická část zkoumá kvantitativní metodou míru anxiety a výskyt poruch chování na druhých stupních 2. ZŠ v Třeboni a ZŠ Londýnské v Praze a porovnává získaná data u žáků s SVPU a bez SVPU.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectporuchy učenícze
dc.subjectporuchy chovánícze
dc.subjectanxietacze
dc.subjectadolescenticze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectspecific learning disorderseng
dc.subjectconduct disorderseng
dc.subjectanxietyeng
dc.subjectpubertyeng
dc.subjectprevention.eng
dc.titlePoruchy chování jako důsledek specifických vývojových poruch učenícze
dc.title.alternativeConduct disorders as a result of specific learning disorderseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21771
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on relationship between specific learning disorders and conduct disorders in puberty. The theoretical part explains the basic terms apearing in the thesis such as specific learning disorders, conduct disorders, puberty and prevention of conduct disorder formation. It presents Czech and foreign research which have already been done in this and related areas. The empirical part uses a quantitative method to measure anxiety and occurrence of conduct disorders in second grade students in 2. ZŠ in Třeboň and ZŠ Londýnská in Prague. Data gained from children with specific learning disorder are compared with data from children without disorder.eng
dc.date.accepted2012-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJošt, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam