dc.contributor.advisor | Křivancová, Michaela | |
dc.contributor.author | Volfová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:19:14Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:19:14Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29694 | |
dc.description.abstract | Diplomovou práci jsem nazvala Porozumění čtenému textu na 1. stupni ZŠ. V této práci se věnuji především problematice čtenářské gramotnosti. Dané téma je
v posledních letech velmi diskutované, rozhodla jsem se proto udělat výzkum, který se této problematiky dotýká. Výzkum jsem provedla na 1. stupni základní školy v Ledenicích. Testováno bylo padesát žáků z pěti ročníků. O úrovni čtenářské gramotnosti žáků nás informovali testy, které čtenáři vyplňovali po přečtení textu. Cílem bylo zjistit, jaká je čtenářská gramotnost žáků na 1. stupni ZŠ. Východiskem byly hypotézy, které se z větší části potvrdily. | cze |
dc.format | 80 s. | |
dc.format | 80 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | čtenářská gramotnost | cze |
dc.subject | čtení | cze |
dc.subject | čtení s porozuměním | cze |
dc.subject | četba | cze |
dc.subject | literacy | eng |
dc.subject | reading | eng |
dc.subject | reading comprehension | eng |
dc.title | Porozumění čtenému textu u žáků na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Understanding of reading text by pupils on the first grade at the primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 21814 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis was called Understanding of reading text on the first level of basic schools. My thesis is focused on reader´s literacy issue, because recently this topic is often discussed. I decided to make a research that is concerned to this problem. The research was carried out on the first level of the basic school in Ledenice. Fifty pupils from five classes were tested. These pupils filled special tests after reading a given text. The goal of carried research was to find out the level of reader´s literacy. At the beginning of my research some hypothesis were set. These hypothesis could be largely confirmed after the research. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Mrkvičková, Iva | |