Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPopjaková, Dagmar
dc.contributor.authorHleděncová, Jaroslava
dc.date.accessioned2021-12-08T07:19:37Z
dc.date.available2021-12-08T07:19:37Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29711
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem ?Výuka místního regionu na 2. stupni ZŠ na příkladu Prachaticka" pojednává o problematice výuky místního regionu na 2. stupni základní školy. Je rozvržena na část teoretickou a část didaktickou. Teoretická část se zabývá charakteristikou regionu a postavením daného tématu ve vzdělávacích oblastech s důrazem na naplňování klíčových kompetencí. Didaktická část na základě dotazníkového šetření v základních školách a víceletém gymnáziu regionu shrnuje zjištěné skutečnosti o výuce tohoto tématu. Praktická část rovněž zahrnuje vlastní návrh koncepce učiva (metodika výuky, exkurze, pracovní učebnice a didaktické hry) vycházející z platného Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.cze
dc.format150 s.
dc.format150 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýukacze
dc.subjectžákcze
dc.subjectmístní regioncze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectŠumavacze
dc.subjectteachingeng
dc.subjectpupileng
dc.subjectlocal regioneng
dc.subjectkey competenceseng
dc.subjectBohemian Foresteng
dc.titleVýuka místního regionu na 2. stupni ZŠ na příkladu Prachatickacze
dc.title.alternativeTeaching the Local Region the Second Grade of Primary School in Prachaticka.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21946
dc.description.abstract-translatedSubmitted thesis titled "Teaching of the Local Region at the Second Grade of Elementary School on the Example of Prachaticko Region" deals with the issue of teaching local region at the second grade of elementary school. It is divided into two parts ? theoretical and didactical. The theoretical part deals with the characteristic of the local region and its position in educational areas with the emphasis on fulfilling key competences. The didactical part summarizes the findings which are based on a questionnaire survey made at the elementary schools and at the grammar schools. The practical part also includes my own conception of teaching(methods of teaching, the excursion, workbooks and didactical games) that is based on the Framework Education Programme for Basic Education.eng
dc.date.accepted2012-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZ-Př/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKarvánková, Petra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam