dc.contributor.advisor | Popjaková, Dagmar | |
dc.contributor.author | Hleděncová, Jaroslava | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:19:37Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:19:37Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29711 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce s názvem ?Výuka místního regionu na 2. stupni ZŠ na příkladu
Prachaticka" pojednává o problematice výuky místního regionu na 2. stupni základní školy. Je rozvržena na část teoretickou a část didaktickou. Teoretická část se zabývá charakteristikou regionu a postavením daného tématu ve vzdělávacích oblastech s důrazem na naplňování klíčových kompetencí. Didaktická část na základě dotazníkového šetření v základních školách a víceletém gymnáziu regionu shrnuje zjištěné skutečnosti o výuce tohoto tématu. Praktická část rovněž zahrnuje vlastní návrh koncepce učiva (metodika výuky, exkurze, pracovní
učebnice a didaktické hry) vycházející z platného Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. | cze |
dc.format | 150 s. | |
dc.format | 150 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výuka | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | místní region | cze |
dc.subject | klíčové kompetence | cze |
dc.subject | Šumava | cze |
dc.subject | teaching | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.subject | local region | eng |
dc.subject | key competences | eng |
dc.subject | Bohemian Forest | eng |
dc.title | Výuka místního regionu na 2. stupni ZŠ na příkladu Prachaticka | cze |
dc.title.alternative | Teaching the Local Region the Second Grade of Primary School in
Prachaticka. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 21946 | |
dc.description.abstract-translated | Submitted thesis titled "Teaching of the Local Region at the Second Grade of
Elementary School on the Example of Prachaticko Region" deals with the issue of teaching local region at the second grade of elementary school. It is divided into two parts ? theoretical and didactical. The theoretical part deals with the characteristic of the local region and its position in educational areas with the emphasis on fulfilling key competences. The didactical part summarizes the findings which are based on a questionnaire survey made at the elementary
schools and at the grammar schools. The practical part also includes my own conception of teaching(methods of teaching, the excursion, workbooks and didactical games) that is based on the Framework Education Programme for Basic Education. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Z-Př/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Karvánková, Petra | |