Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorBoček, Lukáš
dc.date.accessioned2021-12-08T07:19:54Z
dc.date.available2021-12-08T07:19:54Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29723
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na specifika výuky anglického jazyka v soukromých jazykových školách. Teoretická část zkoumá rozlišení angličtiny pro obecné (GPE) a specifické (ESP) účely, typy kurzů, kvalifikační strukturu a vzdělání zaměstnanců, management soukromých jazykových škol, sylaby a kdo je za ně zodpovědný. V praktické části se věnuji rozboru dotazníků a rozhovorů, které jsem vedl s řediteli soukromých jazykových škol. Cílem výzkumu bylo zjistit, jaké jsou specifické okolnosti ovlivňující průběh, kvalitu a řízení výuky angličtiny na tomto typu škol.cze
dc.format99 s. (166 970 znaků)
dc.format99 s. (166 970 znaků)
dc.language.isoeng
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsoukromé jazykové školycze
dc.subjectvýuka angličtinycze
dc.subjectmanagement jazykových školcze
dc.subjectESPcze
dc.subjectGPEcze
dc.subjectprivate language schoolseng
dc.subjectEnglish language teachingeng
dc.subjectprivate language schools managementeng
dc.subjectESPeng
dc.subjectGPEeng
dc.titleSpecifika výuky anglického jazyka v soukromých jazykových školáchcze
dc.title.alternativeSpecific Features of English Language Teaching in Private Language Schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21986
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis confronts specific features of English language teaching in private language schools. The theoretical section of this study is concerned with the distinction between general purpose English (GPE) and English for specific purposes (ESP), types of courses, education and qualification structure of employees, management of this type of school, syllabi, and those who are responsible for making them. The practical section is focused on analysis of questionnaires and interviews I have conducted with the directors of private language schools. The research objective was to assess the specific factors affecting the process, quality control and English language instruction at this school.eng
dc.date.accepted2012-06-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam