dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Boček, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:19:54Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:19:54Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29723 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na specifika výuky anglického jazyka v soukromých jazykových školách.
Teoretická část zkoumá rozlišení angličtiny pro obecné (GPE) a specifické (ESP) účely, typy kurzů, kvalifikační strukturu a vzdělání zaměstnanců, management soukromých jazykových škol, sylaby a kdo je za ně zodpovědný.
V praktické části se věnuji rozboru dotazníků a rozhovorů, které jsem vedl s řediteli soukromých jazykových škol. Cílem výzkumu bylo zjistit, jaké jsou specifické okolnosti ovlivňující průběh, kvalitu a řízení výuky angličtiny na tomto typu škol. | cze |
dc.format | 99 s. (166 970 znaků) | |
dc.format | 99 s. (166 970 znaků) | |
dc.language.iso | eng | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | soukromé jazykové školy | cze |
dc.subject | výuka angličtiny | cze |
dc.subject | management jazykových škol | cze |
dc.subject | ESP | cze |
dc.subject | GPE | cze |
dc.subject | private language schools | eng |
dc.subject | English language teaching | eng |
dc.subject | private language schools management | eng |
dc.subject | ESP | eng |
dc.subject | GPE | eng |
dc.title | Specifika výuky anglického jazyka v soukromých jazykových školách | cze |
dc.title.alternative | Specific Features of English Language Teaching in Private Language Schools | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 21986 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis confronts specific features of English language teaching in private language schools.
The theoretical section of this study is concerned with the distinction between general purpose English (GPE) and English for specific purposes (ESP), types of courses, education and qualification structure of employees, management of this type of school, syllabi, and those who are responsible for making them.
The practical section is focused on analysis of questionnaires and interviews I have conducted with the directors of private language schools. The research objective was to assess the specific factors affecting the process, quality control and English language instruction at this school. | eng |
dc.date.accepted | 2012-06-04 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-AJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |