dc.contributor.advisor | Karvánková, Petra | |
dc.contributor.author | Trtíková, Renata | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:20:28Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:20:28Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2011-12-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29745 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je vypracování rozšiřujícího výukového učebního manuálu použitelného v rámci praktické terénní výuky zeměpisu na 2. stupni ZŠ. Práce obsahuje soubor projektů s praktickými cvičeními a terénními pokusy, objasňující konkrétní procesy a pojmy fyzické geografie vázaných na vybraná území (Domažlicko a Humpolecko). Jednotlivé kapitoly jsou věnované dílčím fyzicko-geografickým oborům (meteorologie a klimatologie, hydrologie, pedologie, biogeografie, geologie a geomorfologie) a první kapitola je věnovaná kartografii. | cze |
dc.format | 192 | |
dc.format | 192 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | fyzická geografie | cze |
dc.subject | terénní pokusy | cze |
dc.subject | projekt | cze |
dc.subject | diadktika | cze |
dc.subject | physical geography | eng |
dc.subject | field experiments | eng |
dc.subject | project | eng |
dc.subject | didactics | eng |
dc.title | Praktické příklady použití projektové výuky fyzické geografie na 2. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Practical examples of the use of project teaching of physical geography at the 2nd primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 22130 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the thesis is to develop an expanding educational curriculum manual applicable in the practical field of teaching geography at the 2nd primary school. The work contains a set of projects with practical exercises and field experiments, explaining the specific processes and physical geography concepts linked to the selected area (Domažlicko and Humpolecko). Individual chapters are devoted to physical-geographical sub-disciplines (meteorology and climatology, hydrology, soil science, biogeography, geology and geomorphology) and the first chapter is devoted to cartography. | eng |
dc.date.accepted | 2012-01-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Z-OV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Rypl, Jiří | |